Mērķa svara zudums gurniem un augšstilbiem

Faktiski svara zaudēšana ir lieliska iespēja izmēģināt jaunas lietas un dažādot ēdienkarti. Aizkavēšanās laikā veiciet 4 nolieciet visu korpusu.

Šādi modeļi ir piemēroti gan garām meitenēm, gan maziem cilvēkiem. Protams, kleitu klātbūtne katras sievietes garderobē ir obligāta. Ir svarīgi izvēlēties vaļīgas kleitas ar maziem rakstiem vai vertikālām svītrām.

Ja jūs pērkat vienkāršu kleitu, tad krāsai nevajadzētu būt spilgtai, bet izslēgtai, labāk nekā tumšās nokrāsās. Šādi modeļi padara jebkuru sievieti slaidāku. Vakara kleita līdz grīdai lieliski paslēps biezas kājas un padarīs tās īpašnieku par svētku varoni, tā izskatās tik skaista un grezna. Fotoattēlā: melna kleita - apvalks vizuāli pagarina kājas. Apavi pilnām kājām Ja jums ir pilnas kājas, tad atturieties no jums nelabvēlīgiem kontrastiem. Ikviens zina, ka tumšās krāsas vizuāli samazina izmēru, bet gaišās krāsas, gluži pretēji, palielina.

Ja izvēlaties gaišu toņu kurpes ar masīvu augšdaļu ar bieziem papēžiem vai ķīļiem, tad tas samazinās pilnos teļus. Vizuāli slaidas kājas un figūra kopumā, augstpapēžu kurpes. Tas var būt mazs, bet tam jābūt stabilam. Svinīgajām izejām izvēlieties matadata.

Ķīļa papēdis vai masīva platforma ir vispieņemamākā iespēja pilnu kāju īpašniekiem. Apaviem jābūt ar elegantu augšdaļu, jo slēgts purngals, kas apgrūtināts ar dekoru, vizuāli padarīs figūru smagu un lieko svaru.

Ko darīt, ja jums ir liels dibens. Ātri un efektīvi samaziniet gurnu un sēžamvietas apjomu

Apavi ar neass, kvadrātveida pirkstiem arī nav jūsu izvēle. Zemas kurpes un puszābaki nav risinājums pilnām kājām. Viņi saīsina kājas.

Dodiet priekšroku atvērtiem modeļiem, un aukstajā sezonā izvēlieties elegantus zābakus. Sievietēm ar pilnām kājām var ieteikt somas ar īsām siksnām vai sajūgiem. Garās rotaslietas arī vizuāli izstiepj siluetu. Mīļās sievietes, mīliet sevi ar visām stiprajām un vājajām pusēm. Ar mīlestību, YavMode. Ja esat iepazinies ar pienācīgu džinsu izvēles problēmu un skriešana no rīta ir jūsu ikdienas lāsts, mums nav jārunā par to, cik grūti ir tikt galā ar ienīstiem augšstilbiem.

Bet mēs jums pastāstīsim par to, ko var darīt šādā situācijā. Atšķirības iemesli Ja ķermeņa augšējās un apakšējās daļas tilpuma atšķirības ir pārsteidzošas, maz ticams, ka iemesls ir banālais patērēto kaloriju pārsniegums.

mērķa svara zudums gurniem un augšstilbiem

Ja jums rodas jautājums: kāpēc kājas ir biezas un ķermenis - plāns? Ģenētiskā predispozīcija iedzimta Ja starp jūsu ģimenes locekļiem ir kāds, kam ir līdzīga problēma, un jūs bērnībā pamanījāt savu kāju masīvumu, jūsu gadījumā biezas kājas ir gēnu nopelns. Šīs ir kārtis, kuras jūs saņēmāt rokās piedzimstot, un tagad tas ir jūsu figūras veids.

Attiecībā uz "bumbieriem" un "trīsstūriem" radikāla proporciju pārzīmēšana nav iespējama: apakšējā daļa joprojām būs arvien smagāka. Bet jūsu spēkos ir padarīt figūru harmonisku un ēstgribu: visi raksta padomi jums būs ideāli piemēroti.

Hormonālie traucējumi iegūti Problēma ar hormoniem nepārprotami nav kaut kas tāds, ko jūs varat ārstēt, pētot rakstus internetā. Ja liekais svars ķermeņa apakšdaļā parādījās diezgan pēkšņi un agrāk biezas kājas jums nebija raksturīgas, sazinieties ar speciālistu un veiciet visus nepieciešamos testus.

Pieņemsim, ka šajā rakstā sniegtie padomi jums būs noderīgi, taču to efektivitāti pastāvīgi mazinās galvenais cēlonis. Asinsrites traucējumi iegūti Mazkustīga dzīvesveida un dažkārt mērķa svara zudums gurniem un augšstilbiem citu faktoru dēļ daudziem cilvēkiem asins piegāde ķermeņa apakšdaļai ir stipri pavājināta.

Šī iemesla dēļ tauki sāk nogulsnēties kājās, pat tiem, kuriem nav dabiskas noslieces uz to. Mūsu padomi jums noderēs vislabāk, un jūs, visticamāk, varēsit atgriezties pie parastajām formām. Skriešana vai peldēšana ir viens no pirmajiem vingrinājumiem, ko veicām, lai cīnītos ar lieko kāju tauku daudzumu. Abas perfekti izžāvē biezas kājas, bet viss notiek pēc plāna tieši līdz brīdim, kad virsotne tik ļoti zaudē svaru, ka ir bail skatīties.

Plaušas Labs treniņš kāju muskuļiem un vienlaikus sirds un asinsvadu sistēmai, jo pārvietošanās uz priekšu, veicot plaušu izliešanu, ir nopietna mērķa svara zudums gurniem un augšstilbiem. Plaušas var veikt gan uz priekšu, gan uz sāniem. Ja kustībai nepietiek vietas, varat izmantot skrejceliņu. Tas papildus iestatīs kustības ātrumu un neļaus jums palēnināties, kad slodze sāk ietekmēt.

Priekšējo plaušu veikšanas tehnika ietver: Veicot slaucīšanas soli uz priekšu no stāvus. Kustība tiek veikta ieelpojot. Pakāpienam jābūt tik platam, ka, nolaižot rumpi, kāja, kas stāv aiz muguras, ar ceļu var gandrīz pieskarties grīdai. Šajā gadījumā priekšējai kājai jābūt perpendikulārai grīdai.

Iepakojums: 1 x pc Korsešu trimmeris jostas Piezīme: 1. Sakarā ar gaismas un ekrāna atšķirība, ka preces krāsa var nedaudz atšķirties no bildes. Lūdzu, ļaujiet cm atšķirības, manuāla mērīšana. Apmaksa: Tikai justies droši maksāt ar mums pa Sejas-maskas. Ievedmuitas nodokļi un maksājumi netiek iekļauti postenī cena un piegādes izmaksas.

Braucot mēs ķermeni turam pilnīgi taisnu. Lai spertu nākamo soli, izelpojot, mēs paceļamies sākotnējā stāvoklī un atkārtojam kustību.

Es esmu endomorph. Es esmu bumbierveida endomorph, kas karājas uz katru mazākajiem tauku ar maniem gurniem un augšstilbiem. Tas varētu būt sliktāks.

Kad parastās izliekšanās vairs nešķiet grūta, varat paņemt hanteles, stieni no stieņa un pēc tam stieni ar pankūkām. Brīvo svaru izmantošana ļaus īsā laikā sasniegt ideālu kāju formu.

Klasiskas kraukšķīgas Standarta un ļoti populārs abs vingrinājums. Mēs gulējam uz muguras, savienojam rokas slēdzenē galvas aizmugurē, saliekam ceļus, izplešamies plecu platumā un noliekam kājas uz grīdas. Izelpojot, preses muskuļa dēļ mēs noplēšam paklāju no galvas, kakla un pleciem. Mēs veicam vēdera muskuļu kontrakcijas tā, lai ķermeņa augšdaļa paceltos pret kājām un pilnībā nenogrimtu uz grīdas.

Ķermeņa pacelšanas augstums var ievērojami atšķirties.

Populāras ziņas

Ievērojama kustības amplitūda veicina dziļu vēdera priekšējās sienas muskuļu vidusdaļas izpēti. Mazie un biežie pacēlāji rada taisnās vēdera muskuļa apakšējo trešdaļu. Atkārtojumu skaitu nosaka kustības diapazons. Jūs varat sākt ar 30 atkārtojumiem, sadalot 3 kopās, un pēc tam palielināt atkārtojumu skaitu. Vingrošanas "velosipēds" Lielisks vingrinājums, kas vienlaikus piesaista lielāko daļu vēdera muskuļu.

Kā tiek veikta "velosipēda" klasiskā versija: Sākuma stāvoklis atrodas uz grīdas, rokas ir saliktas galvas aizmugurē, kājas ir saliektas ceļa un gūžas locītavās, lai kājas nepieskartos grīdai. Paceliet plecus un muguras augšējo trešdaļu no grīdas. Mēs sākam pārmaiņus izstiept elkoņus līdz pretējam ceļgalam, vienlaikus kustinot kājas tā, it kā mēs būtu pedāļi.

Kamēr viena kāja stiepjas ar ceļu līdz elkonim, otra ir jāiztaisno un jātur zināmā attālumā no grīdas.

mērķa svara zudums gurniem un augšstilbiem

Mēs sākam ar 10 atkārtojumiem 3 komplektos. Melo hiperekstensija Mēs veidojam ideālu muguras formu, atbrīvojamies no tauku "ruļļiem" jostasvietā. Paaugstināts pagarinājums tiek veikts šādi: Mēs gulējam uz grīdas ar seju uz leju, izstiepjam rokas sev priekšā vai noņemam plaukstas aiz galvas.

Izelpojot, vienlaikus noraujiet rokas, ķermeņa augšdaļu un kājas no grīdas. Mēs turam šo pozīciju sekundes. Neatbrīvojot muskuļu sasprindzinājumu, mēs atgriežamies sākuma stāvoklī. Mēs sākam ar 10 atkārtojumiem. Ja mēs runājam par hiperextension, tad kustību vienmērīgums ir svarīgs.

mērķa svara zudums gurniem un augšstilbiem

Nevajadzīgi nevajadzīgi sasprindziniet muguras lejasdaļu: tās maigi paceļas virs grīdas, vienmērīgi nolaižas. Ceļu atspiešanās Vingrinājums plecu jostas un muguras augšējās trešdaļas muskuļu attīstībai. Atspiedumus veic šādi: Sākuma stāvoklis: rokas ir nedaudz platākas par pleciem; mugura, sēžamvieta un gurni atrodas vienā līnijā, kājas balstās uz ceļiem uz grīdas.

Ieelpojot, mēs nolaižam ķermeni gandrīz līdz krūšu pieskārienam ar grīdu.

Rīta un vakara vingrinājumi svara zaudēšanai mājās - 7 Slim

Izelpojot, mēs spiežam sevi uz augšu, iztaisnojot rokas. Mēs sākam ar 10 atkārtojumiem un 3 komplektiem. Tad atkārtojumu skaitu var mainīt atkarībā no izturības un treniņu mērķiem. No pirmās rīta sākuma soli pirmajā mēnesī, un, ja šis skaitlis ir mazāks nekā iepriekš, jums var justies labāk par sevi.

Valgs runner, rolling plaukts līdzsvarā

Ja tas ir lielāks, jūsu diena var sākties lejup. Bet ko jūsu svars patiešām nozīmē un cik noderīgs tas ir, ja runa ir par svara zuduma progresa izsekošanu?

mērķa svara zudums gurniem un augšstilbiem

Mācot atbildes uz šiem jautājumiem, var jums pavisam citādi skatīties uz jūsu skalu. Jūs vēlaties zaudēt svaru gurniem, augšstilbiem, vēderam un rokām. Bet nepāra lieta par novājēšanu ir tā, ka tas ne vienmēr nozīmē zaudēt faktisko svaru no skalas.

Tas var likties dīvaini, bet tas ir iespējams, lai saņemtu plānāks, faktiski neredzot izmaiņas jūsu svaru. Tas notiek, kad jūs zaudējat ķermeņa tauku, vienlaikus iegūstot muskuļus. Jūsu svars var palikt vienāds, pat ja jūs zaudējat collas, zīme, ka jūs pārvietojat pareizajā virzienā. Problēma ir tāda, ka jūs varat koncentrēties uz mērogu, uzskatot, ka, ja šis skaitlis nemainās, jūs vienkārši nesaņemat reālus rezultātus.

Related Articles list:

Zinot atšķirību starp svara zaudēšanu un ķermeņa tauku zaudēšanu, var mainīties, kā jūs redzat sevi, savu progresu un varbūt pat to, kā jūs skatāties uz savu ķermeni. Patiesība par savu svaru Parastā skala parāda jūsu svaru, taču tas nenozīmē, cik daudz šī svara ir muskuļi, tauki, ūdens, kauli vai orgāni.

Vingrinājumi jāveic vairākos komplektos ar 30 s pārtraukumu. Visizplatītākie un vienkāršākie vingrinājumi ir: Vingrinājumi ar gumijas joslu Vingrinājumu komplekts treniņiem sporta zālē Eksperti var ieteikt, kā samazināt gurnu apjomu sporta zālē. Starp milzīgo dažādību viņi izceļ 3 visefektīvākos vingrinājumus, kas palīdz veidot gurnus vēlamajā formā.

Šie vingrinājumi ietver: Hiperextension. Sākuma stāvoklis: gulējiet uz vēdera uz simulatora, teļi balstās pret veltni. Var izmantot svēršanas līdzekli. Mugura paliek līdzena. No šīs pozīcijas lēnām noliecas uz priekšu. Paceļot, ķermenim jābūt taisnā līnijā ar kājām.

Sverot sevi, ir tipiska daļa, cenšoties zaudēt svaru. Jūsu svars nav tikai skaitlis, bet kaut kas faktiski var mainīt to, kā jūtaties par sevi. No pirmās rīta sākuma soli pirmajā mēnesī, un, ja šis skaitlis ir mazāks nekā iepriekš, jums var justies labāk par sevi. Ja tas ir lielāks, jūsu diena var sākties lejup. Bet ko jūsu svars patiešām nozīmē un cik noderīgs tas ir, ja runa ir par svara zuduma progresa izsekošanu?

Šajā pozīcijā jums jāpaliek sekundes. Kājas ir novietotas šauri, to apakšdaļa pieskaras stieņa kaklam. Paceļot stieni, cik vien iespējams jānoslogo sēžamvietas un gurnu muskuļi.

Kustība notiek muguras lejasdaļā, jums nevajadzētu sasprindzināt ķermeņa augšdaļu. Jums vingrinājums jāveic vienmērīgi.

mērķa svara zudums gurniem un augšstilbiem

Squat ar stieni. Ņemot stieni rokās, jūsu kājām jābūt platākām par pleciem, zeķēm vajadzētu izskatīties ārā. Mugurai jābūt taisnai, nedaudz izliektai jostasvietā. Ieelpojot, gluda tupēšana tiek veikta ar iegurņa muguru. Ceļiem jābūt vienā līnijā ar pēdu pirkstiem.

Rīta vingrinājumi svara zaudēšanai

Tupēšanas laikā mugura paliek līdzena, un leņķim starp teļiem un gurniem jābūt 85 °. Izelpojot, viņi atgriežas sākuma stāvoklī, iztaisnojot kājas. Masāža Masāža ir diezgan efektīva metode, kā tikt galā ar liekajiem apjomiem. Jūs varat periodiski iziet masāžas kursu salonā.

Tas ietver 10 procedūras. Pēc kursa āda kļūst elastīgāka, apelsīna miza pazūd, ķermenis iegūst asākas kontūras. Vāji trauki tiek uzskatīti par vienīgo kontrindikāciju salonu masāžai. Lai iegūtu redzamāku rezultātu, masāžu var apvienot ar ūdens aerobiku, citiem fiziskiem vingrinājumiem un diētu.

LPG masāža Aparatūras kosmetoloģijas veids, kura mērķis ir ķermeņa veidošana. Šī metode ļauj atbrīvoties no celulīta, tauku nogulsnēm un uzlabot ādas stāvokli.

mērķa svara zudums gurniem un augšstilbiem

Masāža ietver procedūras ik pēc dienām. Pēc kursa, lai saglabātu rezultātu, katru mēnesi ir vērts iziet vēl 1 procedūru. Šis masāžas veids nav piemērots cilvēkiem ar: labdabīgi bojājumi uz ādas; trūce cirkšņos, muguras lejasdaļā vai augšstilbā; limfas asinsvadu un mezglu iekaisums; flebīts vai tromboflebīts; endokrīnās slimības; hemofilija.

Papildus iepriekš minētajiem gadījumiem šāda masāža ir kontrindicēta sievietēm bērna nēsāšanas periodā, pēc tauku atsūkšanas un menstruāciju dienās. LPG masāža dod labus rezultātus kombinācijā ar mezoterapiju. Meso kokteiļi jāievieš tūlīt pēc masāžas. Aptinumi Ar ietīšanas palīdzību jūs varat samazināt gurnu apjomu - kā galvenā iespēja, kā tikt galā ar lieko svaru, šī metode nav ļoti piemērota. Bet kombinācijā ar masāžu un fiziskām aktivitātēm - tas dod lieliskus rezultātus.

Saistītie Produkti

Tad saliekt savu labo celi un zemākas sevi atpakaļ uz izklupiens, novietojot rokas abās pusēs labo kāju. Paņemiet savu labo kāju atpakaļ, ņemot sākuma pozīciju pilnu dēļu un atkārtojiet no otras puses. Vai 15 atkārtojumiem, pārmaiņus mainot kājas. Ja visi cits neizdodas Jums nedod atpūtu biezas augšstilbiem, kuras nespēj samazināt nav pasākums? Uzmanīgi izlasiet ieteikumus parādīti zemāk, jums var izlaižot par svarīgu informāciju: Nelietojiet tiecas zaudēt svaru uz kājām pāris treniņiem.

Tas prasīs vismaz mēnesi regulāras fiziskās aktivitātes, biezas ciskas kļūt pievilcīgākas formas. Pēc dienām, rezultāts jau ir redzams, lai jūs varētu izmēģināt uz džinsiem vai šortiem lielumu. Analizēt savu uzturu. Jūsu ēdienkarte ir olbaltumvielas, dārzeņi, augļi un veselīgu tauki. Un nekas cits. Novērst visus saldumus, maizes izstrādājumiem, jebkurai vielai, sintētiskas izcelsmes veidus. Tie palēnina vielmaiņu un veicina toksīnu uzkrāšanos un lieko tauku. Ja jums koncentrēties uz spēka vingrinājumiem, pievieno kardio grafiku.

Pat vienkārša skriešana palīdz sadedzināt kalorijas, kas var pārvērsties par papildu apjomu uz gurniem. Skriešana var aizstāt kardio uz stacionāra velosipēdu vai "slēpošanu". Sarežģītas sistēmas no dažādiem plyometric kustību ar atpūtas intervāliem veidā ņiprs staigāšana - alternatīva tiem, kuri nevar atļauties iegādāties mājas treneris vai abonementu fitnesa centru. Palielināt slodzi.