Novājēšanu fakeaway

Un neviens nezināja, ko gaidīt no šī enerģiskā maisījuma. Tikmēr, ja jūs izlidosit no JFK pusdienlaikā, kādreiz jūs ieradīsities LAX praktiski laikā, lai saņemtu otrās pusdienas. Un ir diezgan loģiski veidot savu klāju, pamatojoties uz spēles sasniegumiem. Es ieteiktu neko nepārvietot, nopirktās tvertnes vietā likt jauna karte no tehnoloģiju klāja.

Takeaway Uzturs diētai ir smags darbs, un tas prasa daudz motivācijas un piepūles.

Jūs varat arī patīk

Neraugoties uz to, ir svarīgi uzmanīties, cik daudz jūs katru nedēļu zaudējat un kādas darbības veicat, lai iegūtu rezultātus. Ja jūs uzsākat diētu ar ārkārtēju diētu, iespējams, jūs nolemsit savam organismam uz briesmīgo dienestu.

Tas var pat pamudināt jūs agri pamest, tādējādi atgūstot visu, ko pazaudējāt. Un varbūt vēl. Novājēšanu fakeaway ziņas - mums bija Christopher Hollingsworth, MD, no NYC Surgical Associates, kas izskaidro, kas var notikt, ja redzat, ka mēroga novājēšanu fakeaway ir pārāk zems, pārāk ātri. Viņš arī sniedza mums dažus padomus, kā pareizi zaudēt svaru, kā arī to noturēt.

universāls uzturs ripped ātri tauku degļu atsauksmes

Cik laba ir summa, ko zaudēt? Tā vietā, lai domātu par svara zaudēšanu mārciņās, doktors Holingsvorts iesaka aplūkot zaudētā ķermeņa svara procentus. Drošs rādītājs, uz kuru jācenšas, ir zaudējums no pieciem līdz 10 procentiem no ķermeņa svara trīs mēnešu laikā. Viņš saka, ka kaut kas vairāk par to riskē "ar dažām ar svara zaudēšanu saistītām problēmām".

y slimming

Viņš saka, ka ir novājēšanu fakeaway paturēt prātā, ka nav vienas pieejas, kas piemērota visiem, lai noteiktu konkrēto mārciņu skaitu, jo visi ir atšķirīgi. Piemēram, novājēšanu fakeaway prātā ķermeņa svara procentus, veselīga svara zaudēšanas diapazons ir lielāks indivīdam ar lieko svaru nekā cilvēkam, kurš netiek uzskatīts par lieko svaru.

Viņš arī uzskata, ka iknedēļas svara zaudēšanas aplūkošana ne vienmēr ir labākais rādītājs, tāpēc viņš koncentrējas uz trīs mēnešu logu. Hollingsworth teikto, ir daudz blakusparādību, kas var notikt, ja īsā laika posmā nometat pārāk daudz svara. Jums varētu būt aizcietējums, caureja, slikta dūša vai sāpes vēderā.

Laika posmā, kad jūsu ķermenis pārslēdzas no glikozes lietošanas uz ketonu ķermeņiem, tas īslaicīgi izmanto citu uzkrāto enerģijas veidu, ko sauc par glikogēns, kas ir labs īstermiņa enerģijas prasību izpildei, "viņš saka.

Kafejnīca-klubs Mojito Doņeck - Atsauksme

Bet, tiklīdz glikogēna krājumi ir izsmelti, jūsu insulīna un adrenalīna līmenis svārstās un smadzenes uz īsu brīdi tiek badā, līdz ketoni ieplūst, viņš saka. Kad tas notiek, jūs varat viegli sajust galvassāpes vai garastāvokļa svārstības kā šķebinošas blakusparādības hormonu maiņas dēļ.

Un, ja esat ziņkārīgs, tas diezgan novājēšanu fakeaway raksturo Ketogēno diētu. Ja dienas laikā šie garastāvokļa svārstības nav pietiekami sliktas, tās var būt vēl sliktākas miega trūkuma dēļ, kas var notikt, ja zaudējat pārāk daudz svara ierobežojošā diētas un fitnesa plāna dēļ. Jūsu ķermenis izmanto šos hormonus, lai precīzi noregulētu vielmaiņu, lai kompensētu badošanos, taču šie hormoni var sajaukties ar novājēšanu fakeaway ciklu, kā arī padarīt jūs kopumā jūties slikti, "skaidro Hollingsvorts.

Sūtīt draugam

Ekstremālākos gadījumos nepietiekams uzturs var izraisīt daudzus simptomus, piemēram, reiboni, enerģijas samazināšanos un ķermeņa pietūkumu. Tas novājēšanu fakeaway riskēs saslimt ar sekundāriem stāvokļiem, piemēram, anēmiju, muskuļu novājēšanu un novājēšanu fakeaway matiem.

Takeaway Lai izvairītos no šīm nepilnībām, pirms jebkādu būtisku diētas izmaiņu veikšanas ir svarīgi veikt izpēti un konsultēties ar ārstu.

Diētas laikā sekojiet līdzi, kā jūtas jūsu ķermenis.

Hot Rich Girl Becomes Obsessed With A Young Poor Boy - Making Love With another girl Movie Recap

Ja jūs pastāvīgi jūtaties gausa vai slikta, pievienojiet papildu sarežģītus ogļhidrātus, lai redzētu, vai tas ietekmē. Tas ir vēl svarīgāk, ja jūs arī trenējat - jūs vēlaties atbilstošu degvielu, lai paveiktu un atgūtu no treniņiem.

  • 4 VEIDI, KĀ VALKĀT HAKI TIEŠI TAGAD - STILS
  • Jet lag ir sliktāks, ceļojot uz austrumiem, saka science | ēdiens un vīns - Fwx -

Visbeidzot, atcerieties, ka svars var mainīties atkarībā no tā, ko ēdat, cik gulējat, cik stresains esat un citiem faktoriem, viņš saka. Tāpēc pārāk neaizraujieties un ļaujiet tai novirzīt no sliedēm jūsu progresu.

labi viegli svara zaudēšanas padomiem