Kāpēc mana svara zudums apstājas

Es biju apstulbis ka pat nepaskatijas tuvak kas un ka. Ja jūs pastāvīgi ielādējat ķermeni ar sportu, diētu un nedodat tai pilnīgu atpūtu, tad skaitļi uz svariem sastingst, un efekta noteikti nebūs. Pārtiku ieteicams košļāt ļoti lēni. Tas noved pie tā, ka ķermenis pārstāj saņemt nepieciešamās barības vielas un vitamīnus. Kristīne 20 , toreiz «Nu. Vienkārši neaizmirstiet, ka g tumšās delikateses satur kcal, kas noteikti jāpievieno ikdienas uzturā.

Fitness svara zaudēšanai: rezultātu un lielu kļūdu iemesli Kāpēc svars palielinās, sportojot? Fitness svara zaudēšanai: rezultātu un lielu kļūdu iemesli Kāpēc mana svara zudums apstājas draugi un fito mazuļi! Es jau apmēram gadu eju tajā pašā sporta zālē. Tāpēc kontingents kopumā jau sen ir zināms. Mums ir svītras no visām svītrām, kas svīst uz simulatoriem un ar stienīm, un nākamajā zālē dažāda vecuma sievietes lec uz aizdedzinošu mūziku: lec uz platformām, met bumbiņas un aicinoši gustina gurnus.

Gan tie, gan citi nāk pēc treniņa sasvīduši un noguruši.

"+a.rawdata.videos[f].label+'

Tagad, tikai paskatoties uz dažiem, es redzu, ka šī gada laikā vienīgais, ko viņi ir sasnieguši, ir nedaudz stingrāks ķermenis. Un svars kā tas bija zilonis - un palika. Un dažiem, turklāt, tas pat kļuva augstāks par sākotnējiem rādītājiem.

Vai vēlaties uzzināt atbildi? Vai vēlaties uzzināt, kur slēpjas rozīnes? Kas tevi visu šo laiku traucēja? Atbilde ir šeit!

kāpēc mana svara zudums apstājas

Dabiski, ka tas entuziasmu nepievieno, un šīs dāmas un pat vīrieši dodas uz zāli vienkārši pēc inerces: jo ir pieraduši un ir atraduši jaunas paziņas. Kāda ir problēma? Kāpēc daži cilvēki, atnākot uz sporta zāli, nometa 20 kilogramus un iegūst skaistus reljefus, bet citi, šķiet, pūš kopā ar visiem citiem, bet tajā pašā laikā paliek tie paši nīlzirgi un ziloņi?

Šodien mēs kopā ar jums uzzināsim atbildi uz visaktuālāko jautājumu: "Kāpēc es nodarbojos ar fizisko sagatavotību un pieņemos svarā? Ēst vairāk nekā nepieciešams Patiesībā tas ir galvenais iemesls, kas var palēnināt svara zaudēšanas procesu. Jebkurš treniņš palielinās vielmaiņas procesus, kas vienmēr ir saistīts ar paaugstinātu bada sajūtu. Tas ir, jo labāk jūs strādājat, jo vairāk jūs vēlaties ēst. Tas bieži tiek apvienots ar vislielāko maldiem: tā kā es paveicu lielisku darbu, tagad varu sevi apbalvot.

Ēst vairāk nekā nepieciešams

Atalgojums šajā gadījumā ir nevis interesantas filmas skatīšanās vai tikšanās ar draugiem, bet sātīgas un blīvākas vakariņas nekā parasti. Ja pirms treniņa jums bija tikai tēja ar cepumu, tad tagad jūs ēdat pusi paciņas, atceroties, ka treniņa laikā jūs sadedzinājāt neiedomājamu daudzumu kaloriju. Patiesībā pat visintensīvākie spēka treniņi no jums prasīs ne vairāk kā kalorijas.

Tagad apskatiet, cik sīkdatņu ir gramos, pat diētiskāko, un novērtējiet savu pūliņu līmeni. Saldumu vietā jūs varat ēst veselīgāko ēdienu pasaulē, piemēram, kāpēc mana svara zudums apstājas steiku ar dārzeņu garnīru, taču paturiet prātā, ka mūsu ķermenim nav nekādas atšķirības, un patiesībā tiek ņemts vērā tikai kopējais kaloriju daudzums dienā saņemtā pārtikas saturs.

Tauki, cukuri, sāls un konservanti var darīt ļoti sliktu darbu jebkuram sportistam. Mēs nonākam pie secinājuma, ka neatkarīgi no tā, cik daudz un intensīvi jūs nodarbojaties ar sportu, jums būs jāaprēķina kopējais ikdienas uztura kaloriju saturs tāpat kā jebkurai citai personai, kura nevēlas taukoties.

Pērciet 7 Slim tauku dedzināšanas pilienus tiešsaistē

Ja jūs plānojat zaudēt svaru, tad, lai aprēķinātu ķermeņa kopējās izmaksas, pievienojiet tām darbu sporta zālē. No saņemtā kaloriju daudzuma jums ir jāatņem kcal, lai nodrošinātu enerģijas deficītu.

kāpēc mana svara zudums apstājas

Neaizmirstiet saskaitīt visas savas pat visvieglākās uzkodas. Izvairieties no saldumiem, ieskaitot pat saldos augļus, īpaši pēcpusdienā.

Ārējie svara zaudēšanas cēloņi

Pirms pusdienām mēs ēdam visus ogļhidrātus, un pēc tam tikai olbaltumvielas un dārzeņus ar zemu glikēmisko indeksu. Pirms gulētiešanas ir atļauts ēst biezpienu vai dzert olbaltumvielu kokteili.

kāpēc mana svara zudums apstājas

Es varu pievienot nākamo ideju krājumam par neveselīgu uzturu. Vakariņās - tikai kefīrs. Es noģību, bet lietas joprojām ir. Viņiem parasti tam ir nenoliedzams arguments: "Ja es sāku ēst, es nevaru pārtraukt.

Protams, kopējais rezultāts ir sabojāta gremošana, traucēta vielmaiņa, tūska, papildu liekais kāpēc mana svara zudums apstājas, depresija, pašapmierinātība un absolūts treniņa efekta trūkums. Šī problēma, protams, izriet no mūžīgās sieviešu un vīriešu nepacietības.

15 svara zaudēšanas motivācijas padomi sievietēm, kuras ir izliktas ar platumu - Svara Zudums

Mēs gadiem ilgi ēdam liekos kilogramus uz sāniem, bet vēlamies tos pēc iespējas ātrāk zaudēt. Esmu gatavs pārmaiņām, smagi strādāju sporta zālē, gribu redzēt rezultātu pēc diviem vai trim treniņiem. Labākajā gadījumā esam gatavi gaidīt pāris nedēļas.

kāpēc mana svara zudums apstājas

Bet visbiežāk gadās, ka, izņemot roku un kāju kratīšanu, slapjus T-kreklus un globālu nogurumu uz vēlmes pēc iespējas ātrāk nomirt fona, rezultāta nav. Bet es vēlreiz gribu jums atgādināt, ka ikgadējās tauku rezerves nekur nepazudīs uzreiz. Īstai pārstrukturēšanai jūsu ķermenim būs vajadzīgs laiks, un paies vairāk nekā viena diena, kad ķermenis sāks faktiski šķirties no taukiem.

Turklāt visbiežāk mēs sagaidām, ka tauki izšķīst lokāli: savīti stīpiņa - un viduklis kļuva slaids, kā meitenes.

kāpēc mana svara zudums apstājas

Viņi to izdarīja - un kuņģis tika ievilkts. Bet krūtis un dibens var palikt tādi paši kā iepriekš.

Nepareizs treniņu režīms

Bet šī nepareizā priekšstata būtība ir tāda, ka nav svara zuduma. Papildu mārciņas iet pa visu ķermeni, un, kā likums, tas ir nemanāms process tieši procesa mēroga dēļ. Nepareizs treniņu režīms Ja alli svara zuduma mērķis ierodaties sporta zālē un nolemjat ietaupīt naudu instruktoram, tad nav izslēgtas dažas citas kļūdas. Vingrinājumu režīma pārkāpums Lieta ir tāda, ka bieži cilvēki, kas pirmo reizi ieradās simulatorā, sāk smagi un ikdienā svīst uz simulatoriem.

Kāpēc svars palielinās, sportojot? Fitness svara zaudēšanai: rezultātu un lielu kļūdu iemesli

Protams, pēc nedēļas vai divām jūs būsiet pārslogots un atteiksities no šī nepateicīgā uzdevuma. Rezultātā jūs dosieties uz apmācību, kā saka, caur celmu klāju, tas ir, staigāt 3 dienas, pēc tam atpūsties 5 dienas.

Kopumā es runāju par pārkāpumiem. Nākamā kļūda ir pārāk mazas kravas Tas ir īpaši izplatīts sieviešu vidū, kuras ir patiesi pārliecinātas, ka svaru celšana ir kultūristu uzdevums.

Un meitenes var nodarboties tikai ar vieglu aerobiku, kur pilna skaistuļu zāle lec ar elegantām frizūrām un frotē galvas saitēm uz pieres, graciozām rozā mazajām hanteles rokās un nevainojamu grimu. Tas viss ir tīrs malds, un, lai sasniegtu reālus rezultātus, jums patiešām ir smagi jāstrādā.

Medicīnas enciklopēdija par svara zaudēšanas cēloņiem pēc Holi. Krasā svara zaudēšanas iemesli

Un jūs neizskatīsities tik labi kā meitenes no aerobikas TV vietām. Simulatoru darba noteikumu neievērošana Šī ir vēl viena ietaupīšanas blakusparādība instruktoram. Labākajā gadījumā jūs iegūsit nevienmērīgi sūknētu ķermeni, un sliktākajā gadījumā jūs iegūsit traumu, kas liegs iespēju uz ilgu laiku uzlabot savu ķermeni.

Nepareizi veidots treniņš. Ja jūs nekad neesat spēlējis sportu, tad vienkārši skriet cauri visiem simulatoriem nemaz nav risinājums. Nav nejaušība, ka ir izgudrotas programmas, kuru mērķis ir attīstīt konkrētus muskuļus.

Psiholoģija un svara zudums

Šeit ir jāievēro noteikti noteikumi un viena treniņa laikā jāizstrādā liela un neliela muskuļu grupa. Tajā pašā laikā ir svarīgi dot viņiem labu atpūtu no vienas dienas līdz trim dienām.

Mikseri Svara zudums irina pegova. Slaidinošs piebalds.

Treniņi nedrīkst būt pārāk īsi Tipiski ieteikumi saka, ka jums kāpēc mana svara zudums apstājas nepieciešams vingrot trīs līdz piecas reizes nedēļā.