Tase o nūdeles svara zudums, Pareiza uzturs svara zaudēšanai: pamatprincipi, diēta - Keto Guru

Jūs ierobežojat diētu līdz kcal dienā. Tam jābūt 0, vienībām, atkarībā no cukura diabēta ķermeņa masas un izmantotā insulīna veida. Atcerieties, ka nav tablešu un avāriju izraisītu diētu, kuras mēs ieteiktu, jo tās ir vai nu ķīmiski izraisītas, lai samazinātu jūsu svaru, vai arī tās kaitētu jūsu veselībai. Esi uzmanīgs. Jebkurā gadījumā es nolemju ledusskapī ievietot pusi tases pārpalikušo collardu zaļumu, kas bija pietiekami sulīgs, lai rīsi būtu ēdami. Turklāt tas samazina arī sāpes vēderā un meteorisms [6].

Veselīga svara zaudēšanas ēdienkarte Lai izveidotu veselīgu uzturu, lai galīgi zaudētu svaru, ir jāapgūst mazi padomi, kā samazināt maizes lielumu un vienmēr izmantojiet pildījumus, piemēram, olu, sieru vai vistu, lai palielinātu olbaltumvielu saturu un sniegtu lielāku sāta sajūtu.

jin + ja svara zudums tom watson svara zudums daily mail

Šie padomi kalpos, lai dotu brīvību uzturā, ļaujot nedaudz ēst visu, nesaņemot taukus, jo ēdiens būs līdzsvarā. Lūk, kā sagatavot veselīgas maltītes, lai zaudētu svaru: 1.

How to Eat Pasta Without Gaining Weight

Pusdienu un vakariņu pamatā ir dārzeņi Dārzeņi vienmēr ir parādā galveno pusdienu un vakariņu porciju, jo tie piešķirs vairāk sāta uz mazāk kaloriju rēķina, palīdzot zaudēt svaru. Turklāt tie ir bagāti ar šķiedrvielām, vitamīniem un minerālvielām, barības vielām, kas dos tādas priekšrocības kā zarnu darbības uzlabošana, zarnu floras veselīgāka padarīšana un ķermeņa metabolisma un detoksikācijas stimulēšana, enerģijas un dispozīcijas palielināšanās.

2. Ietaupiet uz ogļhidrātiem

Ietaupiet uz ogļhidrātiem Katrā ēdienreizē pievienojiet tikai nelielu daudzumu ogļhidrātu, vēlams veselus graudus, piemēram, maizes, makaronus, rīsus, miltus, kūkas un tapioku. Ja iespējams, izmantojiet tādus trikus kā cukini vai palmu nūdeļu sirds pagatavošana, ziedkāpostu rīsus vai vienkārši ēst salātus un olbaltumvielas.

dj zinhle svara zudums svars loss tips zubaida apa

Uzkodām pietiek ar 1 līdz 2 tase o nūdeles svara zudums brūnās maizes, jo tām pievienos olbaltumvielas, piemēram, olu, sieru vai vistu, kā paskaidrots 3. Pusdienās un vakariņās 3 līdz 5 ēdamkarotes rīsu pievienots 2 ēdamkarotēm pupiņu ir arī labs daudzums svara zaudēšanas stimulēšanai.

Uzturā tase o nūdeles svara zudums 4 rīsu un makaronu aizstājējus. Uzkodām vajadzētu būt arī olbaltumvielām Ļoti bieži lielākajai daļai cilvēku ir uzkodas, piemēram, ēst tikai augļus, grauzdiņus vai maizi ar kafiju, taču ideāls būtu vairāk mainīties un ienest olbaltumvielas arī šajās ēdienreizēs, jo viņi novājēšanu rokas uz leju vairāk enerģijas, lai sagremotos un palielinātu sāta sajūtu.

Similar posts

Tādējādi labie uzkodu piemēri ir maizes ēšana ar 1 olu un 1 siera šķēli, veselīga dabiskā jogurta dzeršana ar dažiem Indijas riekstiem, krepa pagatavošana vai 2—3 grauzdiņu ēšana ar vistu vai tunča pastēti. Skatīt 6 olbaltumvielām bagātas uzkodas.

tauku dedzināšana vidukļa joslā rp tauku zaudējumu 3

Katru dienu ēdiet olīveļļu, riekstus un sēklas Šie pārtikas produkti ir bagāti ar labajiem taukiem un omega-3, kuriem piemīt pretiekaisuma, antioksidantu iedarbība un tie palielina sāta sajūtu, palīdzot organismam darboties labāk. Šajā grupā ietilpst arī tādi pārtikas produkti kā avokado, kokosrieksts, zemesrieksti, mandeles, zemesriekstu sviests un rieksti.

tauku dedzināšana liesās muskuļos svara zudums rpg lietotne

Lai tos iekļautu uzturā, pusdienu un vakariņu šķīvī pievienojiet olīveļļas pilienu un uzkodām ēdiet 1 augli ar 5 līdz 10 riekstiem vai seklu karoti zemesriekstu sviesta. Labas iespējas ir arī avokado vitamīnu pagatavošana un sēklu izmantošana olu, vistas pastētes un salātu pagatavošanai. Augļiem ir ierobežojums, nepārspīlējiet tos Neskatoties uz to, ka augļi ir veselīgi, tiem ir arī kalorijas un tie ir viegli sagremojami, nedodot tik daudz sāta.

  1. 50 mājās gatavotu svara zaudēšanas diētu ēdienu receptes
  2. Изобразительное творчество для всей семьи

Tātad, tā vietā, lai vienā ēdienreizē ēst 2 vai 3 augļus, vislabāk ir ēst 1 augli ar ceptu sieru vai, piemēram, 1 augli ar riekstiem vai dabisko jogurtu, jo tas pievieno labos taukus un olbaltumvielas, atstājot maltīti barojošāks.

Skatiet citus padomus pie mūsu dietologa: Veselīga svara zaudēšanas ēdienkarte Šajā tabulā parādīts 3 dienu ēdienkartes piemērs, lai svara zudums būtu viegls un veselīgs: Maltīte.