Vidējais svara zudums ar crossfit

Pēc tam ej tādā tempā, kas šķiet tāds, it kā tu sevi mēreni piepūlētu. Mēģinājumi kompensēt iecienītā ēdiena trūkumu diētas beigās - parasti noved pie ne tikai zaudētā svara atgriešanās, bet arī papildu komplekta. Deivids Česvorts , fitnesa direktors Hilton Head Health paskaidro, ka nesteidzīga minūšu pastaiga pēc ēdienreizes ir ne tikai droša, tā ir laba lieta darīt vairāku iemeslu dēļ. Tas ir ideāls risinājums aizņemts moms, biroja darbiniekiem un studentiem, kuri vēlas iegūt fit un tonēti bez dārgām treniņu aprīkojumu vai problēmu, lai brauktu uz treniņu, trenažieru zāle. Tas nozīmē, ka, veicot ātru 20 minūšu gājienu tieši pamostoties, jūs veicināsiet vielmaiņu, kas visas dienas laikā var izraisīt lielāku tauku dedzināšanas spēju.

Pastaigas faktiski ir lielisks veids, kā zaudēt svaru - un šie padomi palīdzēs Kad runa ir par svara zudumspirmie treniņi, kas ienāk prātā, visticamāk HIITskriešana un cita veida kardio. Un, vidējais svara zudums ar crossfit gan daudzi no mums staigāšanu nesaista ar noplēstu bod, tas faktiski var palīdzēt jums zaudēt svaru.

Tā kā fiziskās aktivitātes veids ir mazs un ir pieejams lielākajai daļai cilvēku, tas ir lielisks treniņš, ko iekļaut savā ikdienas darbā dzīve. Laika gaitā jūsu ķermenim ir arī daudz vieglāk nekā cita veida treniņiem.

bez slāpēšana

Tātad rodas jautājums: cik minūtes katru dienu mainīs? Vai ir pareiza tehnika, lai sadedzinātu visvairāk kaloriju?

10 iemesli, kāpēc tūlīt doties pastaigā

Mēs runājām ar dažiem veselības ekspertiem, lai uzzinātu vairāk par staigāšanas ieguvumiem veselībai un labākajiem padomiem, kā staigāt svara zaudēšanas nolūkos.

Pastaigas svara zaudēšanai Hidratēt Kā ūdens dzeršana pirms pastaigas palīdz zaudēt svaru? Tas palielina vielmaiņas ātrumu, kas ir labs kaloriju sadedzināšanai, saka Džeisons Hjūzs, RD un Vegan Liftz līdzdibinātājs. Tas arī liks jums justies enerģiskākam, kas palīdzēs jums maksimāli izmantot savu treniņu.

Mēneša svara zaudēšanas uztura un treniņu plāns

Ir pareizais pārnesums Tāpat kā ar daudzām lietām dzīvē, arī sagatavošanās ir puse no cīņas. Pievērsiet uzmanību savu apavu stāvoklim, Phung D. Tie būtiski ietekmē jūsu pastaigas kvalitāti un to, kā jūs jūtaties pēc tam.

Kā ar 3 vingrinājumiem \

Tran iesaka regulāri pārbaudīt apavu stāvokli, ideālā gadījumā reizi 6 mēnešos. Pārbaudiet laika apstākļus Daļa no sagatavošanās ir pareizā dienas laika izvēle, lai staigātu.

Lai gūtu maksimālu labumu no pastaigas, jūs vēlaties doties vislabākajā dienas laikā, un tas ir atkarīgs no temperatūras un āra apstākļiem. Piemēram, ja jūs zināt, ka dienā būs karsts, ieplānojiet pastaigu vakaram, Dr. Pamela M. Peekepriekšsēdētājs Dženija Kreiga Zinātnes konsultatīvā padome.

Uzrakstīt recenziju

Sāciet savu dienu ar sabalansētu uzkodu vai maltīti Sāciet savu dienu ar sabalansētu uzkodu vai maltīti. Jūsu spēja sadedzināt taukus sākas ar hormonālo līdzsvaru, kas rodas, ēdot olbaltumvielu, ogļhidrātu un tauku līdzsvaru, Lorēna Dženaibijušais CrossFit līdzdibinātājs. Neļaujiet nepareizam uzturam mazināt rezultātus, ko iegūstat ejot. Dodieties regulārā ātrā 30 līdz 45 minūšu gājienā Kārena GrehemaRD un sertificēts diabēta pedagogs saka, ka šāds laiks ir saldā vieta, kad runa ir par svara zaudēšanu.

Pastaigas laikā tiek patērētas kalorijas, kamēr jūs staigājat, taču daudzi cilvēki neapzinās, ka lielākais ieguvums ir tas, ka tas palielina vielmaiņu nākamo 24 stundu laikā.

Regulāra ātra staigāšana samazina jūsu tauku audus un palielina muskuļus, un muskuļi sadedzina vairāk enerģijas nekā tauki, saka Greiems.

Veselīgs miegs:

Kļūstot formā un spējot vairāk, jūs gūsiet vairāk labuma. Kad vielmaiņa palielinās, jūs sadedzināt vairāk kaloriju pat tad, ja labākais herb svara zudums. Tas samazina cukura līmeni asinīs un stiprina jūsu asinsvadus vidējais svara zudums ar crossfit sirdi.

Pastaiga pa dažādu reljefu Pastaigas pa daudzveidīgu reljefu ir lieliski piemērotas sirds un asinsvadu sistēmai fitnesa jo tas vairāk uzsver dažādus muskuļus un uzlabo jūsu kustīgumu. Līdzīgi kā mainot slīpumu uz skrejceļškad mēs strādājam ar stāvu, gludu vai leņķveida zemi, mēs pastāvīgi svārstām savu sirdsdarbības ātrumu un patiešām sviedros, saka Bens Volkerspersonīgās apmācības speciālists vietnē Anywhere Fitness.

Kaut arī pastāvīga gradienta maiņa ir ļoti efektīva kaloriju sadedzināšanai, tā ir arī lieliska pretestības apmācības forma.

abby eastenders svara zudums

Tiekoties ar akmeņainām vai leņķotām nogāzēm, dažādas muskuļu grupas ķermeņa apakšdaļā tiek ieslēgtas, lai izpildītu izaicinājumu. Lai sasniegtu maksimālu rezultātu, viņš iesaka staigāt jauktā maršrutā.

Tabula par kaloriju patēriņu

Tas palielina dažādu veidu kustības un kustību diapazonu. Izsekojiet savus soļus Tas palīdzēs uzturēt atbildību un ļautu sekot līdzi svara zaudēšanas mērķiem. Citiem vārdiem sakot, jums ir daudz lielāka iespēja rīkoties, ja no viedā pulksteņa jūs uzlūko nulle.

Neatkarīgi no tā, vai tas ir Fitbit, Apple Watch vai Garmin valkājamais, ir svarīgi uzraudzīt soļus visas dienas garumā.

kas ir svara zudums kafija

Un, ja vēlaties padarīt to jautrāku, lietotne Fibit ļauj jums redzēt, cik daudz soļu ir paveikuši jūsu draugi, lai jūs to varētu pārvērst par konkursu! Pastaiga ar mugursomu Ja jūs meklējat pretestības apmācību un visa ķermeņa treniņu, darbs tiks paveikts, staigājot ar mugursomu. Sadalot svaru muguras augšdaļas vidū, mēs varam attīstīt un nostiprināt nelīdzsvarotus muskuļus, palīdzot tiem kļūt definētākiem un funkcionālākiem, saka Volkers.

Pastaigas svara zaudēšanai

Uzturot slodzi vienmērīgi un virzienā uz ķermeņa viduslīniju, mugursoma darbojas pozas muskuļos aizmugurējos plecos un mugurā. Tas arī strādā jūsu ķermeni un muguras lejasdaļu kā stabilizatora muskuļus. Esiet konsekventi Lai sasniegtu jebkuru vidējais svara zudums ar crossfit, konsekvence ir galvenā. Un tas pats attiecas arī uz staigāšanu svara zaudēšanas dēļ.

  • 25 pastaigas pēc svara zaudēšanas padomiem - kā staigāt, lai zaudētu svaru
  • Pārmaiņus kardio un spēka treniņi Spēka un sirds kombinācija ir ideāls svara zaudēšanas risinājums.
  • 10 iemesli, kāpēc tūlīt doties pastaigā
  • Mēneša svara zaudēšanas uztura un treniņu plāns | Oficiālā vietne Keto Guru

Viens no iemesliem, kāpēc pastaigas var būt tik noderīgas svara zaudēšanas ceļojumā, jo to daudzi no mums var darīt regulāri un konsekventi, saka Joyce Shulman, TEDx runātājs un grāmatas Walk Your Way to Better autore. Pastaiga lielā augstumā Līdztekus vispārējās izturības palielināšanai staigāšana lielā augstumā uzlabo aerobās sistēmas spēju izmantot skābekli. Ejot augstāk, skābeklis kļūst plānāks, saka Volkers.

Izjūtot šo ātrāko noguruma sākumu, mēs kļūstam daudz piemērotāki, lai tiktu galā ar vidi. Tas uzlabo mūsu fizisko sagatavotību, atgriežoties pie aktivitātēm zemākā un vienmērīgā zemē. Pastaigas augstākās virsotnēs palielina mūsu aerobo spēju un anaerobo slieksni, viņš skaidro.

Ķermenis uzzina, kā iegūt vairāk skābekļa šūnu elpošanai un taupīgāk to izmantot. Saglabājot mūs modrus un enerģiskus ilgākas stundas! Tā vietā, lai mērķētu uz tauku šūnām, šīs sistēmas mērķis ir treniņa laikā sadedzināt ogļhidrātus un cukuru kā resursu.

Ātrākais veids, kā zaudēt svaru nedēļā. Life hack kā zaudēt svaru nedēļā mājās

Tas padara staigāšanu lielā augstumā lielisku svara zaudēšanai. Mainiet tempu Intervāla apmācība var būtiski mainīt svara zudumu.

Un, ejot, temps ir viss. Nākamreiz, kad ejat, mēģiniet veikt soļošanas intervālus un pievienojiet roku kustības, saka Šulmans. Tas palīdz palielināt intensitāti.

  • Ātrākais veids, kā zaudēt svaru nedēļā. Life hack kā zaudēt svaru nedēļā mājās
  • Šo multi-funkcionālo elastīga virve ir jūsu labākā izvēle.

Nelietojiet ogļhidrātus pirms pastaigas Pārmērīga ogļhidrātu lietošana pirms pastaigas var kavēt svara zaudēšanas centienus.

Pirms staigāt, jums jāēd vienkāršas un sabalansētas porcijas, ja vien jūs nestaigājat ļoti ilgu laiku, saka Volkers. Veselīga un sabalansēta maltīte ietver visus makro un mikroelementus, kas nepieciešami, lai saglabātu veselību un funkcionēšanu. Veselīgi tauki, olbaltumvielas, vitamīni un minerālvielas. Ēdotajiem ogļhidrātiem jābūt veseliem un dabīgiem - augļiem, dārzeņiem un pilngraudiem nelielos daudzumos.

Šajos pārtikas produktos vidējais svara zudums ar crossfit maz kaloriju un tie dos jums visu nepieciešamo enerģiju.

Ātra svara zaudēšanas diēta

Ir svarīgi atbilstoši plānot degvielas patēriņu - katrs treniņš ir atšķirīgs. Turpiniet izaicināt sevi Šulmans iesaka sākt no turienes un būvēt no turienes.

  1. Arī ar aptaukošanos saistīti apstākļi, piemēram, sirds slimības, insults, 2.
  2. Tas padara viņus ideāls, vai jums ir tikai sākot treniņa, vai esat pieredzējis treniņu karavīrs.

Pat ja sākumā ir tikai jūdze, iespējams, ka jūs staigājat piecas reizes, pirms to zināt. Pastaiga ir prakse, kad daudzi cilvēki diezgan ātri var izdarīt ievērojamus soļus paredzēt vārdu spēlesviņa saka. Pārbaudiet savu stāju Nav slinkošanas! Kaut arī daudzi no mums nedomā par pareizo pastaigas veidu, tehnika ir svarīga. Ritiniet plecus uz priekšu, tad uz augšu pret ausīm, tad atpakaļ, saka Dr Peeke.

Darbības grupas pēc enerģijas patēriņa

Tagad jūs atrodaties savā atpūtas vietā, lai iegūtu veselīgu stāju. Pārliecinieties, ka zods ir uz augšu, pleci ir kvadrātveida, un katrā solī piesaistiet savu kodolu un pakaušus. Pastaiga ar draugu Lai palielinātu izredzes gūt panākumus, ir svarīgi, lai kāds jūs sauktu pie atbildības.