Kā slim leju kāju muskuļiem. Pastāvīgā kāju nospiešana ar Pilatesa gredzenu

Daži sēdēt uz diētu, lai padarītu kājas slim, bet tā vietā, lai samazinātu gurniem un kājas zaudēt svaru. Ja jūs strādājat sēdus, tad dalieties laiks vingrošanas pusdienām vai vakarā. Padomi Pievērsiet uzmanību saviem sēdošajiem kauliem. Preses pleci cik vien iespējams, uz leju, lai būtu sajūta, jo, ja jūs piespiež tos uz grīdas. Mēģiniet vilkt kāju uz augšu, stipri sasprindzinot muskuļus. Ja ļauj fiziskā sagatavotība, var piesēst un zemāk.

kā slim leju kāju muskuļiem zombie vada svara zudumu

Pastāvīgā kāju nospiešana ar Pilatesa gredzenu by Marguerite Ogle Standarta kāju nospiešana ar Pilates gredzenu ir iekšējā augšstilba vingrinājums un vēl daudz vairāk. Kad jūs veicat šo pastāvīgo Pilates vingrinājumu ar labu poza tas strādās diapazons tauku deglis visu kāju. Turklāt jūs apstrīdēsiet iegurņa grīdu, stabilitātes muskuļus, vēdera un muguras muskuļus.

kā slim leju kāju muskuļiem sāpīgs periods pēc svara zuduma

Grūtības: Viegli, šo uzdevumu var veikt iesācēji un visi treniņu vadītāji. Nepieciešamais laiks: šim uzdevumam ir nepieciešamas 2 minūtes.

Stiepšanās pēc izmantošanas spēkā meitenēm

Ko tev vajag Jums būs nepieciešams Pilates gredzens parasti sauc par burvju loku. Ir dažādas iespējas, un to ir labi zināt, pirms pērkat.

kā slim leju kāju muskuļiem apollo fat burner

Kā to izdarīt stāvo kāju nospiediet Novietojiet Pilates gredzenu malā un vienkārši nostājieties ar labu stāju. Jūsu kājas un kājas ir paralēlas, kā slim leju kāju muskuļiem gūžas attālumā no vienas puses.

kā slim leju kāju muskuļiem novājēšana 21

Jūsu kājas ir taisnas, bet ceļgali nav bloķēti. Novietojiet savu svaru virs kā slim leju kāju muskuļiem. Pārliecinieties, ka jūsu sēdošie kauli ir vērsti uz leju taisni uz leju, lai, ja jūs attēlojat savu iegurni kā ūdens bļoda, tā neizbēgs priekšā vai aizmugurē. Paceliet augšā un ar saviem vēdera muskuļiem, pagariniet mugurkaulu un nosūtiet galvu uz debesīm.

Relax jūsu pleciem un kaklu.

Vingrinājumi, lai plakanā vēdera un vidukļa noslēpumā

Novietojiet Pilates gredzenu polsterētās malas tieši virs potītes kauliem. Pielāgojiet jūsu kājas pozīciju uz gredzena platumu. Atsākt darbu ar lielisku stāju.

  • Artūrs Kopā ar veselīgu un sabalansētu uzturu uztura izšķiroša nozīme, lai sasniegtu paredzēto mērķi ir pareizs fizisko vingrinājumu kompleksu, lai veiksmīgi zaudēt svaru.
  • Komplekss notievēšanai - Chocolate Slim
  • Laika ekonomija — daudz dažādu vingrinājumu un augstas enerģijas patēriņš īsā laika periodā.
  • Pavisam jaunu un augstas kvalitātes Tās īpašais dizains ļaus jums izskatīties unikāls Tā ir laba dāvana jūsu mīļāko,ģimenes,draugu un kolēģi Seksīga un Slim skaitlis ir eye-poping.

Ievērojiet abs un iekšējās kājas iesaistīšanos, ko varat aktivizēt tieši no šīs pozīcijas. Paceļot caur savu vidusdaļu un piesaistot iekšējās augšstilbiņas, tos velk uz ķermeņa viduslīnijukad jūs paceļat svaru uz vienu kāju.

Saistītie Produkti

Atrodiet savu līdzsvaru. Praksē jūs iegūstat spēku un līdzsvaru, bet jūs varat izstiepties rokas uz malām plecu uz leju vai viegli pieskarties sienai vai mēbelei, lai palīdzētu jūsu līdzsvaram.

  • Pastāvīgā kāju nospiešana ar Pilatesa gredzenu by Marguerite Ogle Standarta kāju nospiešana ar Pilates gredzenu ir iekšējā augšstilba vingrinājums un vēl daudz vairāk.
  • Vingrojumi notievēšanai - Eco Slim
  • Tā attīra prātu un vienkārši pacelt garastāvokli.
  • Viena nodarbība paredzēta minūtes.

Nospiediet gredzenu un lēnām atbrīvojiet 3 reizes. Pārliecinieties, ka jūs izmantojat kontroli. Pacelt taisni.

Kas jums jāzina par treniņiem novājēšanu

Ja jūs uz leju uz priekšu, tas izmež enerģiju kājas priekšpusei, un jūs zaudējat glute piesaisti domājat par saldo tonēšanu un stabilizējošo vēdera un muguras muskuļus. Ar kontroli, atgriešanās stāv uz abām kājām.

kā slim leju kāju muskuļiem vielmaiņas sinerģijas svara zudums atsauksmes

Izveidojiet savu stāju, pēc tam pārejiet uz otru pēdu. Atkārtojiet šo kāju 3 reizes.

Related Content

Veiciet vēl divus komplektus. Padomi Pievērsiet uzmanību saviem sēdošajiem kauliem. Padomājiet par to, ka tie ir kopā.

Tas palīdzēs jums līdzsvarot, iesaistīt iegurņa grīdu un strādāt ar lūpām, veidojot formu. Sānu gulšņu kāju nospiedums ar burvju loku ir līdzīgs pastāvīgajam vingrinājumam, bet tas rada mazāku izaicinājumu par pastāvīgu balansēšanu.

kā slim leju kāju muskuļiem tauku zudumu minerāli

Sēžas kājas ar burvju apli ir vēl viens lielisks iekšējās augšstilba vingrinājumskura mērķauditorija ir problēma, kas daudziem no mums ir problēma. Related Content.