Kā slaids augšstilbu aizmugurē

Izvairieties no šīs stiepšanās, ja Jums ir osteoporoze, jo tas var palielināt mugurkaula saspiešanas lūzumu risku. Deguns: obligāti melns vai tumši brūns, nāsis ir labi atvērtas.

Totālais treniņš

Labākie vingrinājumi muguras lejasdaļas un apakšstilba izstiepšanai Vingrinājumi, lai izstieptu visu kāju aizmuguri Dzērieni Krūškurvja stiepšanās vingrinājums 1 Šis vingrinājums ir paredzēts krūšu muskuļu izstiepšanai. Stāvot, izstiepiet rokas sev priekšā paralēli grīdai, pēc tam lēnām ielieciet taisnas rokas aiz muguras.

Abi augšstilbi mediāli saplūst ceļiem, kur tie artikulējas ar stilba kaulu proksimālajiem galiem. Augšstilba konverģences leņķis ir galvenais faktors, kas nosaka augšstilba-stilba kaula leņķi.

Bloķējiet un turiet šo pozīciju 10 sekundes, pēc tam nolaidiet rokas. Atkārtojiet vingrinājumu 2 reizes.

  • Kā nokļūt kuņģī 3 nedēļu laikā
  • 9 vienkārši vingrinājumi, lai samazinātu augšstilba iekšējo tauku līmeni
  • Nakts laika svara zudums
  • Dynamic fat loss twin falls
  • Svara zudums sirds mazspēja
  • Lindsay kay hayward svara zudums
  • Cukini svara zudums
  • Lietotne lai izsekotu svara zuduma mērķus

Augšējā muguras stiepšanās vingrinājums 2 Šis vingrinājums ir vērsts uz muguras augšdaļas muskuļu izstiepšanu. Neliecot ceļus, izstiepiet abas rokas taisni sev priekšā un izstiepieties pēc iespējas tālāk uz priekšu. Nostipriniet un turiet šo pozīciju 10 sekundes, atslābinieties.

Vingrojiet, lai izstieptu abu roku muguras muskuļus 3 Šis vingrinājums ir paredzēts muskuļu stiepšanai. Satveriet labo elkoni ar kreiso roku vai otrādipēc tam ielieciet rokas šajā rokturī aiz galvas un virziet elkoni atpakaļ, līdz jūtat, ka muskuļi šajā zonā stiepjas.

Teļa stiepšanās vingrinājums 4 Šis vingrinājums ir vērsts uz teļu izstiepšanu. Stāvot, ielieciet kreiso vai labo kāju sev priekšā, nolieciet ķermeni uz priekšu un nolieciet rokas uz uz priekšu izvirzītās kājas, izstiepieties uz priekšu, līdz jūtat, ka teļu muskuļi izstiepjas.

tops svara zudums halifax

Augšstilba stiepšana 5 Šis vingrinājums ir paredzēts muskuļu izstiepšanai augšstilba aizmugurē. Nostājieties guļus stāvoklī ar labās vai kreisās kājas ceļgalu pret krūtīm. Jums vajadzētu sajust, kā muskuļi augšstilba aizmugurē stiepjas. Ja tas tā nav, pievelciet celi tuvāk.

Stiepšanās vingrinājumu veidi

Augšstilba stiepšana 6 Šis vingrinājums darbojas arī, lai izstieptu muskuļus augšstilba aizmugurē. Stāvot, novietojiet labo vai kreiso kāju taisni uz pakāpiena un noliecieties uz priekšu, līdz jūtat, kā augšstilba aizmugurē muskuļi stiepjas.

kā sadalīt cietos taukus

Augšstilba priekšējās daļas muskuļu stiepšana 7 Uzmanību! Šis vingrinājums ir paredzēts muskuļu izstiepšanai augšstilba priekšpusē. Satveriet labo vai kreiso kāju un pagrieziet to atpakaļ. Šajā gadījumā ceļgali jātur kopā, un attīstītā kāja jāvelk uz augšu. Augšstilba priekšējā daļa 8 Šis vingrinājums darbojas arī, lai izstieptu muskuļus augšstilba priekšpusē. Uzņemiet pakļauto stāvokli, satveriet labo vai kreiso kāju un turiet šajā pozīcijā 10 sekundes, atslābinieties.

Weihnachtsschnitzen🎄am Beispiel einer Krippenfigur🎁

Vingrojiet, lai izstieptu augšstilba ārējos muskuļus 9 Šis vingrinājums ir paredzēts augšstilba ārējo muskuļu izstiepšanai. Uzņemiet stāvokli guļus stāvoklī, paceliet labo vai kreiso kāju un satveriet ceļgalu ar otras kājas kāju, pavelciet uz sāniem.

mati zaudēti un svara zudums

Saprātīga svara zuduma likme nedēļā kā slaids augšstilbu aizmugurē augšstilbiem cirkšņiem 10 Šis kā slaids augšstilbu aizmugurē ir paredzēts augšstilbu cirkšņu muskuļu izstiepšanai. Stāvoklis ar kājām, kas ir platākas par plecu platumu. Lai izstieptu labās kājas iekšējā augšstilba muskuļus, salieciet kreisās kājas celi ar kreiso kāju uz priekšu un labo uz sāniem.

Kad izstiept muskuļus: pirms, laikā, pēc treniņa?

Vingrojuma laikā turiet muguru taisnu un nelieciet labo kāju pie ceļa. Augšstilba cirkšņa muskuļu stiepšanās vingrinājums 12 Šis vingrinājums darbojas arī augšstilba iekšējā muskuļa cirkšņa izstiepšanai. Nostājieties guļus stāvoklī, salieciet papēžus, ceļos saliektās kājas novedot līdz cirkšņiem, bet, balstoties uz elkoņiem, salieciet pēc iespējas tuvāk ceļgaliem.

tauku dedzināšana estētika

Apgulieties uz muguras, salieciet ceļus un nolieciet kājas pa labi, tad pa kreisi. Atkārtojiet vingrinājumu 10 reizes. Vingrojiet, lai izstieptu muguras lejasdaļas muskuļus 13 Šis vingrinājums ir vērsts arī uz muguras lejasdaļas muskuļu stiepšanu.

Šorti UTS® (Urban Tactical Shorts®) 8.5"® - Denim Stretch - Marine Blue, M

Apsēdieties uz muguras, velciet ceļus līdz krūtīm un satveriet ceļus ar rokām. Vingrojiet, lai izstieptu muguras lejasdaļas muskuļus 14 Šis vingrinājums ir vērsts arī uz muguras lejasdaļas muskuļu izstiepšanu.

tauku deglis naktī

Apsēdieties uz muguras, velciet labās vai kreisās kājas celi pie krūtīm. Vingrojiet, lai izstieptu stumbra muskuļu muskuļus 15 Šis vingrinājums ir paredzēts stumbra muskuļu izstiepšanai. Uzņemiet sēdus stāvokli, balstieties uz labās vai kreisās rokas plaukstas. Labās kājas augšstilbā iemetiet kreiso kāju, kas saliekta uz ceļa. Šajā gadījumā pagrieziet ķermeni pretējā virzienā pa kreisi.

  • Wwe svara zudums
  • regnus.lv Preces Atpūtai un Armijai
  • Svara zuduma punktu sistēmas diagramma
  • Phentermine un topiramāta vidējais svara zudums
  • Ron smiley svara zudums
  • Svara zudums 10 mārciņas 2 mēnešos
  • Kā noņemt taukus no mana ķermeņa
  • 10 dienu tauku deglis

Es jūs atradu par kaviāru, bet tas tā nav. Man gūžas vingrinājumi nesāpētu lai gurni būtu stingri! Iesakiet, kā rīkoties, lai gurni nebūtu ļengani.

Jūs varat arī patīk

Lasīt arī: Stiepšanās stiepšanās vingrinājumi — Lena, gurnus ir viegli trenēt, jo pēc būtības šī ķermeņa daļa ir ļoti labi attīstīta sievietēm. Augšstilbi ļoti labi koriģē sevi un ātri atgūst zaudēto elastību.

Vienkārši nepārspīlējiet - augšstilbus ir ļoti viegli pumpēt! Augšstilbu muskuļu izstiepšanai un katras kājas katras pozīcijas saglabāšanai jābūt vismaz 30 sekundēm vai labāk - minūtei.

potītes svars svara zudums

Novietojiet vienu kāju uz papēža un iztaisnojiet kā slaids augšstilbu aizmugurē ceļgalā. Nedaudz apsēdieties ar otru kāju, it kā jūs gatavojaties sēdēt uz krēsla.

Fitnesa padomi jūsu muguras sāpēm - jūsu muca un mugurā

Visam ķermeņa svaram jābūt uz kājas, uz kuras jūs tupat skat. Tupēšanas laikā mēģiniet spēcīgāk atvilkt sēžamvietu. Lai panāktu lielāku efektivitāti, jūs varat vēl vairāk izstiept izstiepto kāju un nedaudz noliekties uz priekšu.