Svara zuduma nobraukums, Darbojas un nezaudē svaru

Ja tas nenotiek, tad ar lielu varbūtības pakāpi es varu teikt, ka tas ir laika tērps. Tas ir lēts, bet tā efektivitāte ir pārbaudīta vairāk nekā vienu reizi. Augšup Skriešanai kalnā ir piemērots jebkurš apgabals ar paaugstinājumu: kalns, kalns, stāvs kāpiens. Ja šodien trenējat krūtis, bet rīt - tricepsu, tad pēdējais nemūžam neatliks. Ar jebkuru regulāru vingrinājumu vismaz reizi trīs dienās 2 stundas liekie tauki izkausēsies mūsu acu priekšā, jo palielināsies kaloriju patēriņš.

Vanefists Neo fenomenāli koncentrēja neredzīgo epizožu sajūtu

Lūk, kā. Tātad jūs esat nolēmis izmantot uztura bez lipekļa, lai zaudētu svaru.

gta 5 svara zudums

Jūs esat iepriecināts, cik labi tas, šķiet, strādā citiem, bet kā jūs varat pārliecināties, vai diēta jums palīdzēs? Patiesībā, rezultāti, kurus esat redzējuši dažas slavenības, svara zuduma nobraukums šķist burvīgi. Bet viņi patiesībā nav.

Rīta sākumā iesācējiem ir vesela zinātne. No rīta var būt noderīga.

Tā vietā šie rezultāti ir rūpīgas ēšanas, lielas fiziskās aktivitātes rezultāts, un jā, uztura bez kviešiem un lipekli. Bet nav skaidrs, kurš no šiem faktoriem ir vissvarīgākais. Pastāv debates par to, vai kviešu un glutēna nogremdēšana patiešām palīdzēs svara zuduma nobraukums zaudēt svaru daudz vienkāršāk nekā vienkārša diēta.

Daži diētas speciālisti apgalvo, ka lipekļa nokļūšana no jūsu uztura nozīmē to, ka jums ir mazāk, ko jūs varat ēst, un tādēļ patērē mazāk kaloriju Skatiet informāciju par debatēm un jaunāko pētījumu par svara zaudēšanu bez glutēna - vai tas darbojas?

kā sadedzināt augšējo ķermeņa tauku ātri

Tomēr citi eksperti, proti, kardiologs Dr William Davis, autors Wheat Belly, apgalvo, svara zudums uzreiz kvieši un ne tikai lipekļa proteīns kviešos patiesībā palielina jūsu apetīti, tādēļ jūs ēdat vairāk.

Dr Davis man intervijā man teica, ka kvieši satur svara zuduma nobraukums stimulējošos savienojumus, kas rosina jūsu ķermeni ražot vairāk insulīna - hormona, kas var izraisīt tauku uzkrāšanos.

pašdarināts tauku degļa kaudze

Tomēr nav neatkarīga pētījuma, kas pierāda šo prasību. Kā var vislabāk izmantot svaru zudumu bez lipekļa? Savā praksē Dr Davis ir redzējis, ka cilvēki mēneša laikā nokrītas vidēji apmēram 15 līdz 20 mārciņas, kad viņi vienkārši iznīcina kviešus.

kā ātri nokļūt svara zudums

Jā, jūsu nobraukums var mainīties - noteikti nav garantijas, ka jūs redzēsit šāda veida rezultātus, un, neskatoties uz pozitīviem anekdotāliem pierādījumiem, vēl nav publicēti pētījumi par to, lai pierādītu, vai tas patiešām darbojas. Bet labās ziņas ir tādas, ka ir daži veidi, kā jūs varat mēģināt maksimāli palielināt savus rezultātus un bez svara zaudēšanas bez lipekļa.

Šeit ir piecas stratēģijas, kas var palīdzēt jums veiksmīgi samazināt mārciņas, kad jūs sekojat bez lipekļa uzturā: Izvairieties no pārtikas "Pārtikas produktiem bez glutēna" Jā, tas bez glutēna kūku maisījums izskatās yummy un tas arī garšo diezgan darn gandrīz reālo darījumu, arī. Bet, lai patiešām zaudētu svaru no kviešiem un lipekļiem, jums vajadzēs izvairīties.

Padomi un bieži uzdotie jautājumi par jaunu riepu pirkšanu

Dažiem uz grautiem balstītiem produktiem bez glutēna, piemēram, uzkodām, maizei, picai, cepumiem un kūkām, patiesībā ir pat lielākas kalorijas un tas var izraisīt vēl spēcīgāku insulīna reakciju nekā to aizstājošās šķēlēs esošās skavas.

Turklāt šķiet, ka daudzi cilvēki domā, ka uz etiķetes termins "bez lipekļa" patiesībā nozīmē "bez kaloriju" ne tik daudz. Ņemiet to no manis: ēst vairāk kaloriju tikai tāpēc, ka tie ir atrodami bez glutēna pārtikas produktiem, kas neļaus jums zaudēt svaru Aprēķiniet kalorijas bez pārtikas produktiemkas satur glutēnujo tie tiek skaitīti arī tāpat kā kalorijas pārtikas produktos bez lipekļa.

Skatīties jūsu kopējās kalorijas Daudzi cilvēki uzskata, ka viņi zaudē svaru, šķietami bez piepūles, kad viņi iet bez glutēna Šis jautājums, saka Dr Davis, šķiet, ir daudz par apmēram 15 līdz 20 mārciņu svara zaudēšanas daudziem cilvēkiem.

Sodom \u0026 Gomorrah (1962) - Part 1

Patiesība ir tāda, ka bez glutenu veidošanās ir tendence samazināt jūsu centienus un apetīti kopumā vismaz pēc tam, kad jūsu sākotnējā centieniem par kviešu bāzes ārstēšanu ir samazinājusiesun samazināta ēstgriba liek domāt, ko?

Lai saglabātu svara zudumu lodīšu velmēšanu, jums, iespējams, vajadzēs sākt skaitīt kalorijas.

Vanefists Neo fenomenāli koncentrēja neredzīgo epizožu sajūtu svara zaudēšanai!

Sāciet nekavējoties un jūs nedrīkstat sasniegt šo plato, kur jūsu svara zaudēšanas centieni izstumt. Ēdiet ar zemu ogļhidrātu, bez graudiem vai paliekām papildus glutēnam Tas ir strīdīgs, bet Dr Davis un citi advokāti no kviešu un bez lipekļa uzturā svara zudums uzskata, ka zemu carb diet ir vislabākais svara zudums. Teorija iet ne tikai uz kviešu bāzes veidotajiem ogļhidrātiem, kas stimulē insulīna ražošanu un izsalkuši - viss ir carbs.

Dr Davis ir ieteicams ierobežot augsta carb pārtikas produktus, piemēram, pākšaugi un augļi, un pilnībā likvidēt graudaugu pārtikas produktus, piemēram, labību un maizi, lielāko daļu uzkodu pārtikas piemēram, svara zuduma nobraukums glutēna kartupeļu čipsiem un produktus ar augstu fruktozes kukurūzas sīrupu.

Diēta pēc diētas jeb kā organisms aizsargā sevi no svara zaudēšanas?

Paturiet prātā, ka žūrija joprojām atrodas uz Paleo diētas, citi eksperti brīdina, ka jūs izlemsiet vērtīgus vitamīnus, šķiedrvielas un citas uzturvielas, ja jūs izmantojat pārtikas produktus, piemēram, augļus, pupiņas un pilngraudu rīsus.

Tomēr ir iespējams aizmirst par jūsu uztura vajadzībām un ievērot zemu carb, bez lipekļa uzturā Padariet savu ogļhidrātu skaitu.

veselīgs ikmēneša svara zuduma mērķis

Pārliecinieties, ka jūs patiešām esat patiešām bez kviešiem un bez lipekļa Daudzi cilvēki domā, ka viņiem nav glutēna, kad viņi patiešām nav glutēna jēlāda daudzās vietās, par kurām jūs neticatun dažos gadījumos anekdotiski pierādījumi liecina, ka pat neliels daudzums kviešu un lipekļa, iespējams, samazina svara zudumu, kad tie tiek regulāri iztērēti.

Par to nav veikts pētījums nav daudz pētījumu par svara zudums bez lipekļa kopumābet, ja jūs nopietni cenšaties zaudēt svaru no lipekļa, varat apsvērt iespēju mēģināt iznīcināt visus kviešus un lipekli - pretējā gadījumā Dr Davis brīdina, ka jūs nedrīkstat pilnībā pārtraukt insulīna reakciju, kas neļauj mirst pacelt.

Neaizmirstiet izmantot Tas varētu būt vissvarīgākais no visiem.

  • Rīta sākumā iesācējiem ir vesela zinātne. No rīta var būt noderīga.
  • Pārējie visu atgūst gada vai ilgākā laika posmā un nereti ar uzviju.

Kviešu un glutēna griešana var palīdzēt jums zaudēt svaru vieglāk, bet, ja jūs patiešām vēlaties paātrināt savus centienus, jums vajadzēs pārtraukt sviedri.

Vingrinājumi var palīdzēt jums veidot vairāk muskuļu un zaudēt taukus Nenovērtējiet savu jauno uztura bez lipekļa, lai aizstātu trenažieru zāli. Pārliecinieties, ka jūs pavadāt laiku veselīgām fiziskām aktivitātēm. Bet tas nav burvju lode - lai iegūtu vislabākos rezultātus un ķermeni, kuru vēlatiesjums vajadzēs nedaudz vairāk strādāt nekā vienkārši meklējiet vārdus "bez lipekļa" maisiņā ar sīkdatnēm.

Ietveriet labu fizisko aktivitāti un nedaudz kaloriju skaitīšanas, un jums vajadzētu būt ceļā uz panākumiem.

Kāpēc es nezaudē svaru, braucot?

Avoti: Davis, William. Kviešu vēders. Rodale Press, Marcason, W. Vai ir pierādījumi, lai pamatotu apgalvojumu, ka svara zudumam ir jāizmanto beztauku lipekļa saturs? American Diēta asociācijas Vēstnesis. Related Content.