Tas ejot slim leju jūsu kājām.

Šā posteņa augstumam jābūt virs pieciem centimetriem, un tajā pašā laikā nav pārāk liels, lai jūs neizskatās vulgārus. Šeit ir daži padomi, kā vizuāli pagarināt kājas: Valkājot papēžus -vieglākais un vispārākais veids, kā vizuāli pagarināt kājas. Jūs varat iet par jūsu ikdienas rutīnas, bet gredzeni darbu pie novājēšanu uz leju. Gredzeni ir mīksti un ērti valkāt, un ir praktiski neredzams. Rokturi ir tālāk prom no malas un no košanas jomā, nekā citiem zīmoliem.

Sports un fitnessPiemērotība Kā lejupielādēt ass - kopumu vingrinājumi Katra meitene vai sieviete vēlas būt skaistas, smart ass, kas būs apgriezties apbrīnot cilvēku.

Pēc tam, kad zemes gabals ir nosūtīti parasti, loģistikas informāciju var atrast īsā laika periodā.

Bet tas ir žēl, ka daudzi no daiļā dzimuma nezinu, kā rock ass, lai tā kļūtu mīksta un izskatās uzgriezni. Šis raksts sniedz efektīvu kopumu vingrinājumi piekto punktu skaistumu.

Sēžas muskuļiem - ļoti svarīgs muskuļu organismā, tie palīdz saglabāt līdzsvaru, kad ejot un parasti tur ir vertikālā stāvoklī. Kā attīstīt un palielināt muskuļu piektā punkta?

  • Svara zudums ir labi
  • Parocīgu svara zaudēšanas padomiem
  • Kā padarīt kājas vizuāli ilgāk Kā vizuāli padarīt kājas plānāks: atklāt visus noslēpumus.
  • Lieliski standartizētu un izdaiļot jūsu kājas formai, lai palīdzētu izveidot Novājēšanu un burvīgs attēlu!

Deep squats būtu visefektīvākais vingrinājums kā šūpoles ass. Laikā sit-ups ir nepieciešams apsēsties tik dziļi un zemu pie aizmugurējās virsmas cisku gulēja uz teļiem.

Uz sēžamvietas mācību ierīci var uzlabot asins sistēmas apakšējo ekstremitāšu muskuļi un sēžas, veikt sēžamvieta un apakšējo ekstremitāšu elastīgāku un veicinātu darbības. Mērķtiecīgi iegurņa pamatnes muskuļu apmācības, kas veicina iegurņa samazināšanu, iegurņa sēžas muskuļu nostiprināšana, ejot sēžamvieta.

Uz kājām ir eksperimentēt, lai izvēlētos optimālo iestatījumu visdziļākā un viegli drukns. Vingrojums jāsāk ar tukšu vai bodibarom rifu no bāra, kā atkarību un krepchaniya kājas var likt mazos riteņus.

svara zudums 21 diena ātri iet grūti tauku degli

Atcerieties, ka laikā squats atpakaļ vajadzētu būt, jo dzīvoklis, tas nav iespējams saliekt pacelšanai vai nolaišanai uz leju laikā - tas ir pilns ar muguras traumu. Tiklīdz esat lietojis stienis jūsu rokās, jūsu mugurkauls ir sasalt plakanas formas, tikai kustināt kājas. Iesaistīties gludi, bez jerks.

dani johnson svara zudums kā atrast tauku dedzināšanu

Veikt pieci komplekti astoņu atkārtojumu. Jāatceras, ka dziļi squats netiek vērsta uz veidošanos skaistās sēžamvietas, un pieaugumu piektajā punktā. Deep lunges ar bodibarom vai bārā ir arī liels uzdevums, lai lemtu, kā rock ass.

Ādas Kopšanas Instrumenti,

Dibens kļūt elastīgs. Kā jūs varat nodarboties ar hanteles rokā, un ar stienis uz tas ejot slim leju jūsu kājām pleciem, bet tā variants ir labāks.

  • Mērķtiecīgu tauku zudumu apmācība
  • Tauku zudums 21 dienu laikā
  • Ja jums nav iegūt sūtījuši, un pēc tam, kad 60 dienas no sūtījuma,mēs apsolām, mēs veiksim pilnu kompensāciju pirmkārt ,ja jums paketi ,jūs varētu pls sazinieties ar mums un maksāt vēlreiz.
  • Laipni lūgti mūsu veikalā Padomi: Dārgie draugi!

Sākumā apmācības, izmantojiet bodibar vai tukšu grifs no bāra. Kā darīt izmantot?

Stāvēt ar kājām plecu platumā, soli pa kreisi kāju uz priekšu leņķī 90 grādiem. Akūts vai plats leņķis var ievainot celi un citām locītavām kājām. Vienmērīgi atgriezties sākuma stāvoklī ar priekšpusē, balstpēdas spēku. Atcerieties, ka mēs kratīt mūsu ēzeli diezgan lēni, bez jerks.

Kā lejupielādēt ass - kopumu vingrinājumi

Made pieci komplekti 8 atkārtojumu. Ja Jums ir apmācīti pareizi, nākamajā dienā jūtaties diezgan spēcīga sāpes sēžamvietas, tāpēc jums ir nepieciešams apmācīt sākumā tikai ar zīmogu.

Kad muskuļi pierod pie stresa, var likt uz riteņiem publicēt. Šādi uzbrukumi, turklāt, kas ļauj mums saprast, kā šūpoles priesteri, turklāt pilnīgi stiept muskuļus augšstilbu - visproblemātiskākā zona.

Kā vizuāli padarīt kājas plānāks: atklāt visus noslēpumus. Kā padarīt kājas vizuāli ilgāk

Trešais vingrinājums, kas ļauj radīt izskatu un formu, priesteru uz ideālam būs iešana uz sēžamvietas. Jā, nav svarīgi, cik smieklīgi tas izklausījās un izskatījās pārāktas ir "iešana uz pāvestu", ļauj iegūt samērīgs un firma sēžamvieta!

Apsēdieties uz grīdas, velciet kāju uz priekšu un sākt "staigāt", pārvietojot sēžas muskuļus.

novājēšanas bezmaksas izmēģinājums svara zudums bikšturi

Nu apmācīti sēžamvietas muskuļi vingrinājums sauc par "slinks". Guļus uz grīdas uz muguras, paceliet kājas un liesās tos pret tas ejot slim leju jūsu kājām tā, ka tie veido ar to leņķi 90 grādi.

Sākt lēnām pacelt un nolaist piekto punktu divos posmos - vispirms dubulto paceliet, tad tikai zemākas uz leju-down.

Jūs pat varat piecelties četrrāpus un lēnām paceliet vienu kāju laikā augšup papēža leņķis 90, augšstilbs ir paralēli grīdai un apakšstilbu vertikāli. Šis vingrinājums ir arī labi apmācīti sēžas un augšstilbu muskuļus.

Valkā gredzenus uz 2 lielas pirkstiem. Pārliecinieties, ka magnēti ir novietota zem kājām un vidū. Jūs varat iet par jūsu ikdienas rutīnas, bet gredzeni darbu pie novājēšanu uz leju.

Tātad, tagad jūs zinātkā palielināt priesteri ātri. Patiesībā tas nav tik grūti. Galvenais - vēlme un regulāras nodarbības. Similar articles.