Labākie veidi kā sekot svara zudumam, Khloe Kardashian nerediģētais bikini foto strīds: viss, ko mēs zinām

ĢM diēta Pamati: 7 dienu diētas plāns, kas ierobežo jūs ar noteiktu ēdienu katru dienu augļi tikai pirmajā dienā; vārīti dārzeņi tikai otrajā un tā tālāk Pozitīvi: nav kaloriju vai makro izsekošanas. Vērts pievērst uzmanību: šī diēta tika izstrādāta īpaši, lai apkarotu autoimūno slimību simptomus. Mudina regulāri nodarboties ar plānu. Ir daudz veidu, kā zaudēt svaru nedēļā.

labākie veidi kā sekot svara zudumam

App Store piedāvā daudzas labas uztura programmas, kas jums palīdzēs, ļaujot jums viegli sekot līdzi jūsu kaloriju patēriņam un ievērot veselīgu uztura plānu. Zaudēt svaru ir smags darbs, tāpēc jebkura iPhone lietotne, kas padara to mazliet vieglāku, ir vērts meklēt. Pazaudet to! Lietotne automātiski izveido ikdienas "kaloriju budžetu", pamatojoties uz jūsu personas datiem un svara samazināšanas mērķiem.

Ievadiet visu, ko ēdat, un jūsu dienas kopsummu. Pagrieziet kājas pēc kārtas, paceliet tās un nogādājiet līdz iekšā Tajā pašā laikā turiet muguru taisni. Sēžamvieta a priori ir saspringta. Pieeju skaits ir 3, 10 šūpoles abām kājām. Vidukļa samazināšana un asināšana Īpaši treniņi, kuru mērķis ir attīstīt taisnus un slīpi vēdera muskuļus, palīdzēs nogriezt sānus, sasniedzot gludus līkumus, atrast vidukli un noņemt apkārt esošās ādas sašutumu.

Regulāri vingrinājumi dos jums formu nedēļā, tad jums būs jāsaglabā rezultāti. Labākie veidi kā sekot svara zudumam vingrinājums ir vērpšana, kas ietver šādas vienkāršas darbības: Guļot uz muguras, salieciet ceļus, balstoties uz saliktām kājām.

Aizveriet rokas aiz galvas. Nepārvietojoties uz sāniem, paceliet galvu, tad plecus, sasprindzinot vēdera muskuļus. Iesaldējiet šajā pozīcijā uz pāris sekundēm. Elpošana ir vienmērīga, zods ir pacelts. Veiciet treniņu 20 reizes ar desmit komplektu pārtraukumu. Mēs trenējam apakšējās preses muskuļus Lai būtu reljefs un spēcīga prese, jums jāpievērš uzmanība apakšējās preses muskuļu spēkam un kardio treniņam.

Ērta iespēja, ko varat izmantot, lai ātri zaudētu svaru mājās, ir vingrinājums kājām. Lai to pabeigtu, jums ir nepieciešams: Guļus stāvoklī nedaudz izklājiet rokas.

Paceliet kājas, kas ir aizvērtas paralēli viena otrai, trīs centimetru attālumā no grīdas. Sasalstiet uz pāris sekundēm, savelkot vēdera muskuļus.

Ieņemiet sākuma stāvokli, netraucējot elpošanas ritmu. Veiciet 10 komplektus katrā ja esat pārslogots, paņemiet pārtraukumu. Populārākās diētas: rezultāts zaudēt svaru 7 dienu laikā Dodoties uz sporta zāli vai fitnesu mājās, nevar pilnībā aizstāt ātras diētas procedūru. Pēdējā nozīme ir saprātīgi formulēt diētu, saņemt veselīgs ēdiens un samazināt kaloriju patēriņu, kas ir tieši proporcionāls tauku uzkrāšanai problemātiskajās zonās. Nometot liekais svars paātrinātā tempā tas bieži pārsteidz labākie veidi kā sekot svara zudumam rezultātiem, kas septiņu dienu laikā var sasniegt 10 kg rādītājus.

Bet rezultāti ir atkarīgi no eksperimentētāja noskaņojuma, gribasspēka, viņa noteiktās diētas noteikumu un normu ievērošanas, uztura pēc visu testu beigām. Mono-diētas, ko eksperti apkopojuši, pamatojoties uz uzturvielu un ķermeņa attīrīšanas elementiem, ir atzītas par efektīvām.

Starp tiem ir griķu, auzu pārslu, kefīra un ūdens diētas. Apsvērsim sīkāk. Slaidu figūru pazinēji un ātru svara zaudēšanas veidu stingri pazinēji piekrīt, ka griķu diēta ļauj atbrīvoties no līdz 8 kg ķermeņa tauku nedēļā.

Sirsnīgs ēdiens vārīti ūdenī, nepievienojot sāli un eļļu, apmierinās izsalkumu un palīdzēs ilgstoši to nejust. Griķus ieteicams ēst porcijās - četras reizes dienā. Ja jums ir grūti ievērot stingras robežas, atšķaidiet diētu ar kefīru ne vairāk kā 1 litru dienā. Palutiniet sevi ar žāvētām plūmēm vakarā, bet nepārēdiet četras stundas pirms gulētiešanas.

Dzeriet vairāk ūdens vai minerālūdens. Griķu mono-diēta tiek uzskatīta par drošu un efektīvas metodes ātrs svara zudums. Tomēr tas ir stingri kontrindicēts grūtniecēm un barojošām mātēm.

Interesants dzeramā uztura veids ir kefīrs. Tā pamatā ir ievads ēdienkartē ar zemu tauku saturu kefīru ar dienas deva - līdz 50 ml. Viens uztura bagātinātājs katru dienu. Sesto dienu vēlams veltīt ķermeņa izkraušanai un tikai ūdens dzeršanai. Pēc veiksmīgas eksperimenta pabeigšanas pakāpeniski jāievieš pārtikas produkti ar augstu kaloriju daudzumu.

Pazemina asinsspiedienu un uzlabo asins mikrocirkulāciju; Psihoemocionālā fona paaugstināšana; Samazinot daudzu slimību attīstības risku. Aerobikas treniņi jāveic trīs reizes nedēļā, apmēram 45 minūtes. No aptuveni 20 minūšu intensīvas fiziskās slodzes sākas tauku sadalīšanas process, tiek zaudētas kalorijas, un enerģija tiek aktīvi atbrīvota no tauku šūnām.

Nav paredzēts cilvēkiem ar vāju un vāju gribu. To var izturēt tikai ļoti ieinteresēts cilvēks, pretējā gadījumā cilvēki to nenosauktu par "izdilis" diētu.

3 labākie veidi, kā zaudēt svaru pēc zinātnes

Novājēšanu Fitness Fitnesa instruktors jums izvēlēsies īpašu svara zaudēšanas programmu, kuru jūs veiksit viņa rūpīgā uzraudzībā. Šīs nodarbības ir ļoti izdevīgas. Futbols Futbola spēlēšana var palīdzēt zaudēt svaru pat ātrāk nekā vingrot vai skriet.

Pētījums, kurā piedalījās simts 45 gadus vecas un vecākas sievietes, parādīja, ka laikā, kad viņi spēlēja futbolu, uz laiku atstājot fizisko sagatavotību, papildu mārciņas pazuda ātrāk. Tāpēc bumbas vadīšana ir efektīva procedūra, kas labi sadedzina kalorijas. Skrituļslidošana Šis sporta veids pēdējā laikā ir kļuvis ļoti aktuāls un pieprasīts.

Palielinās ķermeņa izturība, uzlabojas sportiskā forma, tiek zaudēti kilogrami, un, protams, skrituļslidošana sagādā lielu prieku. Slēpes Slēpošana, pareizāk sakot distanču slēpošana, ir ļoti aktuāls sporta veids tiem, kas vēlas zaudēt svaru. Tajā pašā laikā uzlabojas sirds un asinsvadu sistēmas darbība, attīstās kustību koordinācija, muskuļi kļūst stiprāki. Dejas svara zaudēšanai Iespējams, dejošana ir viens no patīkamākajiem svara zaudēšanas veidiem.

labākie veidi kā sekot svara zudumam

Ar gandrīz jebkura veida deju jūs varat sasniegt slaidu figūru. Tajā pašā laikā tiek apmācīta sirds un asinsvadu un elpošanas sistēma, parādās pozitīvas emocijas.

Balles dejas attīsta pārsteidzošu plastiskumu un karalisko stāju. Vēderdeja un samba dod veselību iegurņa orgāniem, kas sievietēm ir ārkārtīgi svarīgi. Papildu mārciņas labākie veidi kā sekot svara zudumam kuņģi. Hip-hop prasa daudz enerģijas, tāpēc tas tiek uzskatīts par īsāko ceļu uz svara zaudēšanu.

Latīņamerikas dejas piešķir slaidu figūru, attīsta kustību koordināciju un plastiskumu. Trūkumi un bažas: katras ēdienreizes iekļaušana pārtikā no piecām pārtikas grupām var padarīt diētas plānošanu pārāk sarežģītu un laikietilpīgu. Pamati: Cilvēkiem, kuri cieš no hroniskām gremošanas problēmām. Novērst pārtiku ar augstu FODMAP fermentējami oligosaharīdi, disaharīdi, monosaharāri un polioli pārtikas produktus, pēc tam atkārtoti ievadiet pa vienam, lai noteiktu reakcijas.

Pozitīvi: uzlabo IBS simptomus un citas gremošanas problēmas. Trūkumi un bažas: visefektīvāk, ja strādājat ar reģistrētu diētas ārstu, lai identificētu problemātiskos pārtikas produktus.

Vērts piebilst: Šis nav svara zaudēšanas plāns. Nesatur glutēnu Pamati: izslēdziet pārtikas produktus, kas satur glutēnsviela, kas atrodama kviešos labākie veidi kā sekot svara zudumam dažos citos graudos. Pozitīvi: mazina simptomus celiakija un lipekļa nepanesamība. Trūkumi un bažas: Daži cilvēki zaudē svaru bez lipekļa, un, lai gan pāreja uz diētu, kas izslēdz daudzas maizes un graudus, dažiem var izraisīt svara zudumu, lipekļa atdalīšana pati par sevi nav svara zaudēšanas metode.

Vērts pievērst uzmanību: Pieaugot bezglutēna tendences popularitātei, restorānos un pārtikas veikalos sāka iekļaut dažādus produktus bez lipekļa, tādējādi cilvēkiem ar celiakiju un lipekļa nepanesamību atvieglojot dažādu ēdienu baudīšanu. Diēta Sirtfood Pamati: Trīs nedēļu ilgs, mazkaloriju plāns ar uzsvaru uz pārtikas produktiem, kuros ir daudz sirtuīnu - olbaltumvielu grupa, kas ir pierādījusi, ka tā ietekmē vielmaiņu un iekaisumu.

Pozitīvi: Sirt pārtikas produktos ir daudz barības vielu. Ir atļauta tumšā šokolāde un vīns. Trūkumi un bažas: Viena no diētas prasībām ir zaļā sula, kuras pagatavošana var būt laikietilpīga un kļūt vienmuļa. Nav pierādīts, ka tas ir efektīvs ilgtermiņa svara zaudēšanai. Vērts pievērst uzmanību: baumas ir tādas Adele ievēroja šo diētu, lai zaudētu vairāk nekā mārciņas.

The Lielākais zaudētājs Diēta oriģināls Pamati: 4 augļu un dārzeņu porcijas, 3 porcijas liesās olbaltumvielas, 2 porcijas graudu, kalorijas ekstras. Plus intensīvs treniņu grafiks. Uzsver barības vielām bagātu pārtiku. Trūkumi un bažas: Zems kaloriju daudzums un intensīva fiziskā slodze var izraisīt nogurumu. Vērts atzīmēt: TO Ņujorkas Laiks rakstu kas sekoja konkursa dalībniekiem no Lielākais zaudētājs parādīja, ka lielākā daļa svara atguva atpakaļ.

Jaunai izrādes versijai ir atšķirīgs uztura uzsvars un treneris Bobs Hārpers ir jauns uztura plāns. SlimFast Pamati: Divreiz dienā SlimFast maltītes aizstājēji kokteilis, kokteilis vai bārsviena sabalansēta maltīte, kas satur ne vairāk kā kalorijas. Pozitīvi: efektīvi svara zaudēšanai īstermiņā.

  • Lēnām tupiet uz leju, līdz ceļi ir saliekti 90 grādu leņķī.
  • Kā sadedzināt taukus no ārējiem augšstilbiem
  • DEMIJA LOVATO SVARA ZUDUMS - SKATIET VIŅAS IEDVESMOJOŠO PĀRVĒRTĪBU! - DZĪVE UN STILS - STILS

Trūkumi: izsalkums. Atsaistīta diēta Pamati: ēdiet ogļhidrātus atsevišķi no taukiem un olbaltumvielām. Popularizējusi aktrise Sūzena Somersa daudzās grāmatās, tostarp Ēd lieliski, zaudē svaru.

Trūkumi un bažas: ārkārtīgi ierobežojoši ne tikai tas, ko jūs ēdat, bet arī tas, kā jūs to ēdat.

Tātad, dieters bieži pavada stundas tiešsaistē, mēģinot atrast labāko ēšanas plānujaunāko treniņu tendenci vai visefektīvākos svara zuduma papildinājumus. Bet bieži vien tabletes ir pārāk dārgas, diētas ir pārāk sarežģītas, un treniņi ir pārāk nogurdinoši. Tātad, kā jūs atrast svara zaudēšanas programmu, kas patiešām darbosies? Zinātniskais pētījums atklāja labākos veidus, kā mazināt slimību. Patiesībā pētnieki identificēja trīs īpašas lietas, kas jums vajadzīgas, ja vēlaties zaudēt svaru.

Pretenzijas par zinātni ir pretrunīgas. Plēsēju diēta Pamati: Ēdiet gaļu, zivis, olas un dažus piena produktus. Pozitīvi: novērš augstu kaloriju, zemu uzturvielu pārtikas un cukuru daudzumu. Trūkumi un bažas: nav sabalansēts uzturs. Novērš pārtikas produktus, kas nodrošina nepieciešamās uzturvielas un šķiedrvielas. Augsts tauku un holesterīna līmenis. Taco attīra Pamati: Katrai ēdienreizei ēdiet vegāniskus tako. Pozitīvi: rosina maltītes plānošanu. Koncentrējas uz veseliem pārtikas produktiem.

Var ieviest jūsu uzturā jaunas veselīgas sastāvdaļas. Trūkumi un bažas: Pat ja tiek izmantotas dažādas taco receptes, plāns joprojām koncentrējas tikai uz viena veida ēdienu, un tāpēc tas var kļūt garlaicīgs. Vērts pievērst uzmanību: Lai gan Wes Allison un Stephanie Bogdanich The Taco Cleanse neapgalvo, ka diēta veicina svara zudumu, autori humoristiski sola, ka tas mainīs jūsu dzīve.

Jā, jūs atradīsit dažas veselīgas receptes, kuras varat iekļaut ilgtermiņa veselīgas ēšanas plānā.

labākie veidi kā sekot svara zudumam

Cukura detoksikācija Pamati: trīs dienas pilnībā izgrieziet cukuru no diētas, ieskaitot pārtikas produktus ar dabiski sastopamiem cukuriem, piemēram, augļus. Lēnām pievienojiet pārtikai ar dabīgiem cukuriem. Pozitīvi: jūs sākat uzmanīgi lasīt etiķetes, jūs vairāk uzzināsiet, kuri pārtikas produkti ir pievienojuši cukurus. Jūs kļūsiet vairāk pieskaņots dabiskajam saldumam augļos, lai tie varētu apmierināt jūsu saldo zobu.

Neskaitāmi ieguvumi veselībai.

Sports efektīvs svara zaudēšanai. Kāds sporta veids ir labākais svara zaudēšanai

Trūkumi un bažas: Sākotnēji jūsu ķermenis piedzīvos cukura abstinences simptomus, kas var ietvert uzbudināmību, galvassāpes vai nogurumu. Pozitīvi: piedāvā stratēģijas diētas ievērošanai, neskatoties uz šķēršļiem.

Uzsver jūsu attiecību pārdomāšanu ar pārtiku. Trūkumi un problēmas: īpaši strukturēta un ierobežojoša, it īpaši sākuma fāzēs. Maltītes sagatavošana ir laikietilpīga. Personalizēta diēta Pamati: Diētas padomi, pamatojoties uz DNS vai asins analīžu rezultātiem Pozitīvi: pieļauj atšķirības katra indivīda reakcijā uz noteiktiem pārtikas produktiem - ne viens izmērs atbilst visiem uztura noteikumiem.

14 Labākās un sliktākās lietas, ko varat darīt sporta zālē, lai zaudētu svaru

Trūkumi un bažas: daudz nezināmi par šāda veida diētu. TLC diēta terapeitiskās dzīvesveida izmaiņas Pamati: Zems tauku saturs, veselīgs sirdij - koncentrēts uz holesterīna līmeņa pazemināšanu. Dabūt informācija. Pozitīvi: Uzsver dārzeņus, augļus un pilngraudu produktus.

Trūkumi un bažas: nav strukturēts uztura plāns, tāpēc jums būs jāievēro plašas vadlīnijas, lai šī diēta darbotos. Vertikālā diēta Pamati: galvenokārt sarkanā gaļa un baltie rīsi - diēta tika izstrādāta īpaši kultūristiem un sportistiem. Pozitīvie: diēta mainās, mainoties jūsu ķermenim, lai pielāgotos dažādām vajadzībām. Tas var palīdzēt palielināt muskuļu masu tiem, kas veltīti intensīviem treniņiem.

Tīrīt 20 Pamati: saraksts ar 20 pārtikas produkti ka jums vajadzētu ēst vairāk nekā 20 dienas Pozitīvi: novērš pārstrādātus pārtikas produktus. Paredzēts mainīt ilgtermiņa ēšanas paradumus. Piedāvājumi aizstājējus daudziem sarakstā iekļautajiem pārtikas produktiem, lai ņemtu vērā personīgo garšu vai pārtikas alerģiju. Trūkumi un bažas: maltītes sagatavošana var būt laikietilpīga.

Hormonu diēta Pamati: Sinhronizējiet hormonus svara zaudēšanai, izmantojot diētu, vingrinājumus un uztura bagātinātājus, kā izklāstīts Dr Natasha Turner The Hormone Diet Pozitīvi: novērš pārstrādātu pārtiku un pievienotos cukurus.

Skatīt arī garšīgu un noderīgi ēdieni Nodaļā - Ir grūti būt sievietei! Vēl grūtāk būt pievilcīga sieviete. It īpaši, ja tas iet uz 30, un visu laiku veikt šādu izklaidi kā darbu, bērnu, mājsaimniecība Varbūt vairāk mašīna un māja

Plāna ietvaros iekļauj regulārus vingrinājumus un spēka treniņus. Veicina ātru, ārkārtēju svara zudumu. Bez lektīna Pamati: Novērst pārtikas produktiem kas satur lektīnu, augu olbaltumvielu, kas var būt saistīta ar ķermeņa iekaisumu, kā aprakstīts Augu paradokss autors Dr Steven Gundry.

Trūkumi un bažas: zinātniskie apgalvojumi ir strīdīgs. Lektīni var būt svarīgi barības vielu absorbcijai. Novērš daudzus uzturvielām bagātus dārzeņus un graudus. Ideālā gadījumā svara zudums, jūs vēlaties veikt īsus pārtraukumus, tas saglabās jūsu vielmaiņu un sirdsdarbības ātrumu, intensīvā ātrumā visā treniņa laikā, tas ir vienāds ar kādu nopietnu kaloriju dedzināšanu.

Pareiza pārtraukuma laiks, mēģinot zaudēt svaru, svārstās no 45 līdz 60 sekundēm uz vienu komplektu, tas ir pietiekami daudz laika, lai jūsu ķermenis varētu nedaudz salabot sevi pirms nākamā komplekta. Saglabā šos pārtraukumus un intensitāti! Diemžēl vadošā kustība atņem no faktiskā vingrinājuma, veicot to ar regulāru stienis, šis faktors liek jums mazināt treniņa laikā.

Veicot tupēt ar īstu stienīti, ir labākie veidi kā sekot svara zudumam izturība un stabilitāte, kas noved pie paaugstinātas kalorijas sadedzināšanas. Smith mašīna, no otras puses, prasa nelielu izturību un minimālu stabilitāti, pateicoties tā vadītajai kustībai visā treniņa laikā. Tāpat paturiet prātā, ka bārs nav uzskatāms par svaru salīdzinājumā ar parasto svītru, kas sver 45 mārciņas.

Smith Machines ir liels, lai praktizētu noteiktu kustību, kas jums ir neērti, bet pēc tam, kad būsiet apguvis formu, ir pienācis laiks pacelt šos treniņus un izmantot lielo meiteņu bāru.

Kevina Smita ‘Aging Challenge’ uzsver viņa dramatisko svara zudumu

Stiprības treniņi bieži tiek ignorēti kā apmācības veids, kas ļaus jums palielināt svaru, gluži pretēji, tas ir viens no labākajiem vielmaiņas svara zuduma starteriem. Bez augstas kalorijas diētas ir vienkārši neiespējami izmantot svaru ar spēka treniņiem.

labākie veidi kā sekot svara zudumam

Ja jūs vēlaties pievienot kādu spēku, ierobežojiet savu repi no 6 līdz 8 jūsu pirmajā pacēlājā, šī pārmaiņa noteikti dos labumu jūsu vielmaiņas ātrumam. Auzu raksturojums Tās galvenā iezīme ir tā augstais šķiedru saturs. Tas veicina zarnu tranzītu, palīdz novērst toksīnus, pārmērīgus taukus un tos, kas kaitē organismam un izraisa liekā svara un slimības.

Tajā ir arī daudz minerālu, piemēram, dzelzs, nātrija, cinka, magnija, kālija un folijskābes, kas veicina ķermeņa uzturu, uztur audus un novērš lūzumu, kad sākas svara zudums. Tas notiek arī ar lieko ūdeni un toksīniem, pateicoties tā šķīstošajai šķiedrai.

labākie veidi kā sekot svara zudumam

Tam piemīt īpašības, kas veicina labā holesterīna ABL līmeni asinīs, kas ļauj atdalīt vēnas un samazināt svaru. Tas arī neļauj uzkrāties holesterīna lieko asinsvadu sienas, tādējādi novēršot to aizsprostošanos.

Auzas ir ļoti apmierinošs ēdiens. Ar jums, lietojot nelielu daudzumu, jūs atvieglosiet vēlmi ēst ilgāk, nekā lietojat citus pārtikas produktus. Kāpēc ēst vairāk auzu ūdens? Ja jūs atradīsiet savu auzu patēriņu monotonu vai pārāk smagu, jums vajadzētu to izmēģināt kā šķidru preparātu. Tāpat kā cietajām auzām, tam ir ideāls sastāvs, kas palīdz samazināt kaloriju indeksu. Aptaukošanās problēma mūsu sabiedrībā ir diezgan plaši izplatīta, un visi dabiskie risinājumi, kas var palīdzēt mums cīnīties ar to kā auzu, vienmēr ir laipni gaidīti.

Tas ir viegls un ideāls līdzeklis, kā rīkoties mājās bez jebkādām problēmām.

labākie veidi kā sekot svara zudumam