Svara zudums izlaižot virve rutīnas

PIN IT Ir tādi, kas iet trakākajās diētās, vingro, atņem sev dažus ēdienus un joprojām nevar zaudēt svaru. Izjūti prieku un esi sausa, relalatīva un skaista. Lecot, to apjoms nepalielināsies, taču ar to var pietikt, lai uzturētu tos virves formā. Treniņš 1: Krūtis Visi trīs trenuvalny kompleksi tiek glabāti no sešiem pa labi, sadalīti trīs supersetos.

Izmantojiet lēcienu, lai iegūtu lētāku un pārnēsājamu treniņu by Elizabeth Quinn Share on Facebook Share on Twitter Jumping Rope ir ātrs portatīvs veids, kā veidot Fitness Lēciena virve var būt viens no visrentablākajiem veidiem, kā pievienot augsta intensitāte sirds un asinsvadu apmācību jūsu treniņu rutīnas. Ja jūs vēlaties lētu un efektīvu treniņu, lēciena virve varētu būt galvenā fitnesa aprīkojuma "vajag". Veiksmīgi pabeidzot, lecošo virvi var uzlabot kardiovaskulāro vingrumuuzlabot līdzsvaru un veiklību, palielināt muskuļu spēku un izturību, kā arī sadedzināt kalorijas.

Personīgi, manu intervālu apmācības laikā es izmantoju lēcienu virvi, lai saglabātu savu sirdsdarbības ātrumu un ļautu saviem muskuļiem atpūsties starp svara pacelšanas intervāliem. Ceļojot un vienkārši apvienojot to ar vienkāršiem ķermeņa svariemman ir droša un pārnēsājama fiziskā aktivitāte ikvienā vietā, kur beidzas.

Izmantojiet lēcienu, lai iegūtu lētāku un pārnēsājamu treniņu

Bokseri joprojām izmanto virvju lekt, lai izveidotu izturību un kāju ātrumu. Dažādos pēdu kustības modeļos tie izmanto pieprasījumu pēc koordinācijas, veiklības un ātru refleksu. Dažas no šīm variācijām ietver vienu kāju lecināšanu un dubultu apakšgrupu katram lēkājam, jūs vērpjot virvi aptuveni divas reizeslai pievienotu grūtības. Augsts kaloriju deglis Atkarībā no jūsu prasmju līmeņa un lekt, jūs varat dedzināt no 10 līdz 15 kalorijām minūtē, lecot virvi.

Īpaša diēta smilšu pulksteņa figūrai

Ātrāki virvju džemperi var sadedzināt kalorijas ar ātrumu, kas līdzīgs skriešanai. Veido Fitness Ātri Lēciens virvēm var būt prasīgs, un tas ir lielisks svara zudums izlaižot virve rutīnas intervāla apmācībai vai pārrobežu apmācībai.

luna trim sadedzina taukus ātrāk kā padarīt krūtis lielākas pēc svara zudums

Apsveriet iespēju pievienot virvju lekt 30 līdz 90 sekundes starp citiem vingrošanas komplektiem. Viena ideja ir izmantot virvju lekt pēc katra svara pacelšanas komplekta vai citas ķēdes nodarbības. Tas rada efektīvu veselu ķermeņa treniņu, kas vienā sesijā ietver gan kardiovaskulāro izturību, gan muskuļu spēku. Piesardzības pasākumi Lēkšanas virvēm Ja Jums ir paaugstināts procedūra lai novērstu iekšējo augšstilba tauku, lēkšana ar virvēm var nebūt vislabākā izvēles iespēja.

Kāpēc es nevaru zaudēt svaru? Dietologs norāda uz 5 lielākajām kļūdām

Pacelšanās lejup pa rokai var samazināt asins plūsmu atpakaļ sirdī, kas var vēl vairāk palielināt asinsspiedienu. Ja Jums ir hipertensija, apspriediet ar lēcienu virvi ar ārstu pirms lietošanas sākšanas. Virves lekt: sākums Domājiet, ka esat gatavs to darīt?

Šeit ir pamatinformācija par to, kas jums jāzina un jādara: 1. Izvēlies Jump Rope Pārsteidzošie virves ir pieejamas visdažādākajos materiālos un ar virkni augsto tehnoloģiju rokturu. Daži no šiem materiāliem palīdz lēkšanas virvēm pagriezties ātrāk ar vienmērīgu kustību; dažām opcijām pat ir pagriežas darbības starp vadiem un rokturiem.

Pērciet virvi būtu ērti turēt un vienmērīgi griezties. Svērtie lēcieni var palīdzēt attīstīt ķermeņa augšdaļas muskuļu tonusu un izturību. Šīs virves nav paredzētas iesācējiem, un tie nav nepieciešami tiem, kas vēlas agility treniņu.

svara zudums saistīts ar ceļa artrīta pabalstiem novājēšanu gurniem un augšstilbiem

Ja jūs iegādājaties svērto virvi, pārliecinieties, vai svars ir virvē, nevis rokturī, lai izvairītos no plaukstas, elkoņu un plecu sasprindzināšanas. Izmērējiet savu lecamo virvi, stāvot svara zudums izlaižot virve rutīnas centrā un velkot rokturus pa savām malām.

Iesācējiem rokturiem vajadzētu tikai sasniegt svara zudums izlaižot virve rutīnas paduses. Kad jūs kļūstat kvalificētāki un piemēroti, jūs varat saīsināt savu lēcienu virvi.

Īsāka virve kļūs ātrāka, liekot jums lēkt vairāk.

briana svara zudums euthyrox svara zudums atsauksmes

Jumpu virves tehnika Tāpat kā ar jebkuru uzdevumu, izmantojot pareizu tehniku, tiek nodrošināts drošāks un efektīvāks treniņš. Labas lekt formas ietver saglabāt jūsu pleciem atvieglinātas un elkoņus, un nedaudz saliekti. Jums vajadzētu būt ļoti maz ķermeņa augšdaļas. Lielākā daļa pagrieziena jaudas un kustības vajadzētu nāk no jūsu plaukstas, nevis jūsu rokas.

Lēkājot, turiet ceļus nedaudz saliektu.

Īpaša diēta smilšu pulksteņa figūrai

Atlaidiet klusi uz augšu un uz leju pirkstiem. Jūsu kājām jāatstāj no grīdas tik tālu, lai virve varētu nokļūt zemāk. Klusā zeme uz kājām, lai izvairītos no ceļa ievainojumiem. Nepārlēkt augstumā vai grūti nogriezties.

svara zudums 30 lbs svara zudums fitness pirmkārt

Izmantojiet lekt virsmu, kas ir gluda, bez šķēršļiem un piedošanu. Vislabāk ir koks, sporta laukums vai gumijots paklājiņš. Nekad nepārkāpt betonā.

Perfekta nospiediet

Esiet pacietīgi un sāciet lēnām. Sildiet pirms lecēja Pirms sākat lēkt ropingu, veiciet maigu 5 līdz 10 minūšu uzsildīšanu. Tas var ietvert staigāšanu vai skriešanuvai pat lēnu tempveida virvju lekt.

Pakāpeniski palieliniet laiku un intensitāti Lēciena virve var būt samērā intensīva, augsta līmeņa treniņš. Noteikti sāciet lēnām un pakāpeniski palieliniet. Jūsu pirmās nedēļas beigās varat izmēģināt aptuveni 3, 30 sekundes.

Touch Screen Lāzera+Cavitation+RF+Vakuuma lipo cavitation rf beauty novājēšanu mašīna

Atkarībā no jūsu pašreizējā fitnesa līmeņa, tev nejutīsies nekādu vai nelielu sāpīgumu teļu muskuļos. Tas var palīdzēt jums noteikt, cik daudz jādara nākamajā lēciena sesijā.

Priekšrocības, izlaižot virvi svara zaudēšanai. Vai ir lietderīgi lēkt pa virvi Lecamā virve ir viens no efektīvākajiem ķermeņa trenēšanas veidiem, ļaujot stiprināt un attīstīt sirds un asinsvadu un elpošanas sistēmu, normalizēt svaru, palielināt ķermeņa izturību un paātrināt vielmaiņas procesus.

Pabeidziet vairāku nedēļu laikā veikto komplektu skaitu vai ilgumu, par kuru tos veicat, līdz jūs strādājat apmēram desmit minūtes pēc nepārtrauktas virves lecināšanas. Stiepjas pēc lecošanas virves Labs atdzišanas un stiepšanās sesija pēc lecamajām virvēm ir noderīga, lai pakāpeniski samazinātu sirdsdarbības ātrumu un atslābinātu muskuļus.

Viena no ieteicamajām vietām pēc lecēju virves sesijas ir stāvoša teļa stadija. Jump Rope Sample Workouts Lēciens virvēm ir sports, un ir daudz dažādu treniņu variantu.

Perfekta nospiediet

Tālāk ir minētas dažas no populārākajām kombinācijām: Divu kāju lēciens - tas ir galvenais lēciens. Abas pēdas nedaudz pacelšanās no zemes un izkrauj kopā.

Alternatīvā pēdu lēciens - tas izmanto izlaižot pakāpienu, un pēc katras virves vēršanās uzmanīgi jādodas uz vienas kājas. Skriešanas solis - neliels jogs tiek iestrādāts, kamēr lec pār virvi. Augsts solis - mērenā gaitā ar augstu ceļa locītavu palielināsies intensitāte. Krosa posms - Lai gan lidojuma laikā lēkāšanas posmā, šķērsojiet zemās kājas un nokāpiet kājas.

Ko virve palīdz. Lecoša virve ir ieguvums

Turpiniet pārslēgties ar katru lēcienu. No vienas puses uz otru pusi - alternatīvas nosēšanās zonas no kreisās puses uz labo pusi. Ja jūs interesē sporta specifisko mācību leņķu saraksts un apraksti, es iesaku atsaukties uz Buddy Lee Sporta īpašo šaušanas instruktāžu tehniku. Related Content.