Kā palikt motivētam laikā svara zudums. Šķirņu diētas cerība uz Bakkinu un izvēlnes funkcijām

Vienu dienu tiek ņemti banāni un 3 glāzes sausā vājpiena. Paņemiet to ar lielu daudzumu ūdens. Pusdienas: jogurts ar zemu tauku saturu ar vienu ābolu vai g jebkuras ogas.

Nezaudē svaru? Es ēdu veselīgi! Es neuzkodu čipsus! Šonedēļ katru dienu gāju trīs jūdzes!

labākais tauku dedzināšana svara zudums pārtikas produkti sadedzināt taukus off atpakaļ

Kā izrādās, svara zaudēšanu ietekmē vairāki faktori - diēta un vingrinājumi ir tikai divi no tiem. Dr Veiners paskaidro, ka labākais veids, kā prognozēt, cik daudz svara jūs varat pamatoti zaudēt, veicot pamata uztura un fiziskās slodzes korekcijas, ir 'aprēķinot 10 procentus no jūsu kopējās ķermeņa masas'. Piemēram, ja jūsu sākumsvars ir mārciņas, jūs varat sagaidīt, ka vispirms zaudēsiet apmēram 15 mārciņas tikai ar diētu un fiziskām aktivitātēm.

Papildus tam svara zudums var kļūt mazliet grūtāks lai arī ne bezcerīgs! Kā palikt motivētam laikā svara zudums ķermenis, protams, sāks pretoties daudz vairāk svara zaudēšanai nekā aptuveni 10 procenti, pateicoties tā 'alu cilvēku impulsiem', skaidro Dr Veiners.

pārtikas produkti kas paātrina vielmaiņu un ātri sadedzina taukus svara zuduma problēmas urinēšana

Tas darbosies, lai uzturētu tauku un enerģijas krājumus, lai saglabātu jūsu ķermeni. Dr Veiners atzīmē, ka jaunāki pieaugušie, lietojot vienkāršu diētu un vingrojumus, dažreiz var zaudēt līdz pat 20 procentiem ķermeņa svara.

Kourtney Kardashian mazuļa svara zaudēšana: trešo reizi

Bet, piemēram, sievietēm pēc svara zudums instrumenti tas varētu būt tikai 5 līdz 7 procenti. Saistītie stāsti Sievietēm svara zudums arī parasti ir mazāk ātrs nekā vīriešiem, diemžēl.

Pssttiespējams, jūs darāt vienu vai pat dažus no šiem! Jūs pārvērtējat savu muskuļu svaru. Veiners saka, ka tas nedarbojas šādā veidā: muskuļi pēc blīvuma ir līdzīgi ūdenim kamēr taukiem ir lielāks blīvumstāpēc tā nav ābolu-ābolu apmaiņa. Apsveriet iespēju nedaudz pielāgot diētu, lai izveidotu kaloriju deficītu adatas pārvietošanai, vai izmēģiniet HIIT treniņus, lai palielinātu sirdsdarbības ātrumu un sadedzinātu taukus. Jūs ēdat mazāk Ja jūs patērējat mazāk kaloriju nekā iztērējat, Dr.

Veiners saka, ka tikai ar diētu viennozīmīgi ir iespējams zaudēt apmēram 10 procentus no kopējā ķermeņa kā palikt motivētam laikā svara zudums. Bet, ja vēlaties zaudēt vairāk, jūs nevarat turpināt samazināt kalorijas. Kad esat mainījis kvalitāte no jūsu kalorijām - un patērējat sev labākus ēdienus ar lielāku piesātinošo spēku - jūs, protams, apēdīsiet arī mazāk kaloriju, kas svara zudumu var novest pie 10 procentu punkta.

Jūs nesekojat, ko ēdat. Dr Veiners saka, ka cilvēka dabā ir vērtēt sevi labvēlīgi, noraidot vai nepietiekami novērtējot mūsu sliktos lēmumus un uzsverot mūsu labos. Kaloriju daudzuma izsekošana redzamā, taustāmā veidā, piemēram, a pārtikas žurnāls vai lietotne - var palīdzēt uzturēt atbildību un palīdzēt jums 'novērst neobjektivitāti, kas mums visiem ir pret sevi,' saka Dr.

Jūs neēdat pietiekami daudz augu izcelsmes olbaltumvielu. Vispārīgi runājot, olbaltumvielām ir priekšrocības: tas jūs piepilda tas nozīmē, ka laika gaitā jūs ēdīsit mazāk pārtikas un arī palīdz veidot muskuļus, ādu un veselīgus kaulus.

Bet, kas attiecas uz svara samazināšanu, ne visi proteīni kaķēns svara zudums radīti vienādi. Dr Veiners brīdina par pārmērīgu dzīvnieku olbaltumvielu - un tauku, kas parasti nāk ar to - lietošanu, jo pārāk daudz var izraisīt svara pieaugumu un citas veselības problēmas, piemēram, diabētu.

  1. Novājējis manu seju
  2. Slaids leju apakšējais kuņģis
  3. 20 iemesli, kāpēc jūs vienkārši nezaudējat svaru - Svara Zudums
  4. Tulsa svara zudums dns
  5. 38 kg svara zudums
  6. Top 10 veselības un fitnesa lietotnes Android ierīcēm

Saistītie stāsti Augu izcelsmes olbaltumvielas savukārt ir atšķirīgas domājiet: pākšaugi, rieksti, sēklas un veseli graudi. Dr Veiners saka, ka jūs varat ēst lielāku daudzumu šo pārtikas produktu, neuztraucoties par negatīvu ietekmi uz jūsu veselību. Jūs neskatāties kopainā. Neapmierināts, jo trīs mēnešus esat lietojis diētu un zaudējis tikai astoņas mārciņas?

Pirms izdomāt un izmēģināt kādu jaunu iedoma diētu, padomājiet par to, vai jūsu mērķis ir tikai zaudēt pēc iespējas vairāk svara tieši šajā sekundēvai laika gaitā veselīgi notievēt, lai jūs varētu pastāvīgi noturēt svaru. Jūs neēdat pilnvērtīgu pārtiku. Ja jūs pūšat diētas bija vērstas uz veselīgu, tīru pārtikas ēšanu domājiet: Vidusjūras diētaiespējams, vēlēsities pārdomāt. Uztura eksperti jau ilgu laiku zina, ka diētas, kas pilnas ar veseliem pārtikas produktiem, piemēram, augļiem, dārzeņiem, graudiem un olbaltumvielām, ir saistītas ar labākiem svara zaudēšanas rezultātiem nekā diētas, kas pildītas ar pārstrādātiem pārtikas produktiem piemēram, graudaugi, krekeri un fasētas maltītes.

Saistīts stāsts TO Jā, dažreiz pārāk daudz laba var būt kā palikt motivētam laikā svara zudums tik labi. Tas, ka jūs katru nakti nomainījāt saldējuma bļodu pret grieķu jogurtu, nenozīmē, ka varat ēst divreiz vairāk. Pamatnoteikums mazāk kaloriju, vairāk kaloriju 'joprojām ir spēkā, pat ja tas, ko jūs ēdat, ir' veselīgs '. Vienīgais izņēmums? Dr Veiners saka, ka jūs patiešām nevarat pārēst dārzeņus ja nopietni, jo vairāk jūs ēdat, jo labāk. Jūsu sirdsdarbība nav pietiekami intensīva.

Vai atceraties iepriekš sniegto informāciju par kaloriju kvalitāti un daudzumu? Tas pats attiecas uz vingrinājumiem, saka Dr. Veiners, kurš iesaka koncentrēties uz intensitāti pret ilgumu, kad mēģināt zaudēt svaru, iekļaujot vingrinājumus.

  • 💲💲💲 Ceļveži: Pastaigas un gaismas vingrinājumi neko nedara par svara zudumu!
  • 25 novājēšana. Kā es nolēmu par sevi, ka ir pienācis laiks zaudēt svaru
  • Gluda kustība atsauksmes svara zudums

Jūs dzerat saldus dzērienus. Šeit jūs satriecat ar kaut ko pilnīgi šokējošu: 'Ja jūs dzerat kaut vienu soda dienā, jūs nekad nezaudēsiet svaru,' saka Dr Weiner. Ummm, uz brīdi dublējies Atvainojiet, bet jā: Dr Veiners saka, ka, dzerot cukuru, tas palielina svara pieaugumu daudz vairāk nekā tad, kad jūs to ēdat.

KĀ SĀKT STRĀDĀT ĪSTS VIENKĀRŠS - TRENIŅI

Tātad jūs dzerat soda, tad jūs joprojām ēdat parastās pusdienas, un viss, ko esat paveicis, ir pievienot dienas laikā kalorijas salīdzinot ar sīkdatnes uzpūšanu un, protams, labojot kursu, vēlāk apēdot kalorijas mazāk. Tu esi labi neguļ. Dr Veiners arī saka, ka, strādājot nakts maiņā, jūs esat nonācis lielākos trūkumos. Jūsu diennakts ritma traucējumi, pēc viņa skaidrojuma, var izraisīt svara pieaugumu - un pārslēgšanās uz priekšu un atpakaļ starp nakts un dienas maiņām, kā to dara daudzi cilvēki, lai pavadītu vairāk laika kopā ar ģimeni, ir vissliktākais no visiem.

Tas ir vienkārši nepārtraukts citādi veselīga, normāla miega un nomoda modeļa traucējums. Piemēram, a Starptautiskais aptaukošanās žurnāls novēroja svara zudumu 12 mēnešu laikā gandrīz dalībnieku un konstatēja, ka tie, kuriem ir mazāka miega modeļu mainība, visticamāk, veiksmīgāk veicinās svara zaudēšanu.

Kourtney Kardashian mazuļa svara zaudēšana: trešo reizi

Protams, ne visiem ir greznība izvēlēties savu darba grafiku vai būt elastīgam priekšniekam. Bet, ja jūs varat uzlabot savu darba grafiku vai sadarboties ar vadītāju, lai no tā izvairītos, jums tas jādara. Jūs strādājat pie rakstāmgalda. Nekad nenovērtējiet par zemu spēku uzturēt ķermeni regulāru kustību visas dienas garumā.

Jūs ēdat pārāk bieži. Bija laiks, kad bieži ēst mazas pārtikas porcijas tika reklamēts kā veids, kā zaudēt svaru, taču zinātne sāk pierādīt, ka intermitējošas badošanās koncepcija varētu radīt labākus rezultātus. Dr Veiners piekrīt, sakot, ka pareizā kaloriju daudzuma iegūšana īsā laika posmā, kam seko ilgāks laika posms, kurā jūs saņemat maz vai bez kalorijām labvēlīgāka jūsu veselībai nekā ēst visu dienu pat ja tas ir mazs, veselīgs ēdiens vai uzkodas.

Kā sākt strādāt (ja jūs kopš Helovīna principā neesat pārvietojies)

Saistīts stāsts Pirms izmēģināt periodisku badošanās diētu, jums jākonsultējas ar savu ārstu vai uztura speciālistu, tādējādi viņi var palīdzēt jums noteikt grafiku, kas jums ir jēga. Ir arī dažas cilvēku grupas, kurām periodiska badošanās nav ieteicama, piemēram, ikviens, kam ir problēmas ar cukura līmeni asinīs piemēram, diabētsun grūtnieces. Jūs nedzerat pietiekami daudz ūdens.

zaudēja tauku apdegums zaudējumu svars pokemon

Var dzert ūdeni tiešām palīdzēt svara zaudēšanā, vai arī tā ir tikai pilsētas leģenda? Tas ir pa īstam: A Jā, jums vajadzētu dzert vairāk ūdens. Jūs lietojat pārāk daudz alkohola.

Lai tas nebūtu kritiķis, bet arī jūsu laimīgā stunda divreiz nedēļā var traucēt sasniegt jūsu mērķus. Alkohols ir saistīts ar svara pieaugumu dažu iemeslu dēļ: Pirmkārt, tas satur tukšas kalorijas kas var pieaugt astronomiski augstu, kad sākat dzert kokteiļusun divi, tas maina jūsu attiecības ar pārtiku.

Cilvēki parasti ēd vairāk, dzerot, jo viņiem ir palielināta ēstgriba un viņi pārstāj pievērst īpašu uzmanību kaloriju patēriņam. Alkohola lietošana var būt arī negatīva mainīt veidu, kā ķermenis sadedzina taukus. Jums ir veselības stāvoklis, kas to apgrūtina. Jebkurš medicīniskais stāvoklis, kas ietekmē jūsu hormonus piemēram, hipotireoze vai policistisko olnīcu sindromsinsulīna līmeni piemēram, diabēts kā palikt motivētam laikā svara zudums asinsspiedienu piemēram, sirds slimībasapgrūtinās svara zaudēšanu.

Gaļa un zivis ir ieteicams sagatavoties pārī vai cepeškrāsnī, jūs varat vārīt vai grilēt, bet obligāti bez eļļas.

Dr Veiners piebilst, ka jebkurš ievainojums, kas izraisa ierobežotu mobilitāti, var arī veicināt svara pieaugumu, daļēji tāpēc, ka tas var izraisīt muskuļu zaudēšanu - un mazāks muskuļu daudzums nozīmē, ka jūs mazāk degat, kad jūsu ķermenis ir miera stāvoklī - un daļēji tāpēc, ka tas samazinās jūsu ķermeņa masu spēja regulāri vingrot.

Jūs kļūstat vecāks. Visa diēta un vingrinājumi pasaulē neatcels faktu, ka vienkārši ir grūtāk zaudēt svaru, jo vecāks tu esi.