Kā slim leju savām kājām. Split Squat

Vilku dzīves ilgums dabā apmēram gadi, bet reti savvaļas zvērsdzīvo ļoti vecumā. Bez fiziskās aktivitātes, iniciatīvas, kā tieši, lai samazinātu svaru ātri, var atturēties. Viņi ierakstīja šo zvēru kā ilgstošu dzīvo dabu, viņam izdevās dzīvot līdz 13 gadiem.

Noguriet sienu Kā slim leju savām kājām Kunkel Pēdējos gados liela uzmanība tika pievērsta tam, ka visu dienu sēž jums nav labs. Bet uzminiet, kas: visu dienu jūsu kājās nav lieliski arī jūsu veselībai jūs nevarat uzvarēt. Atkarībā no kāda pētījuma, pastāvīgi var palīdzēt jums sadedzināt vēl vairāk kaloriju, tas ir arī grūti uz jūsu veselību, izraisot muguras sāpes.

Vingrinājumi gurniem

Cilvēka faktoru un ergonomiskās sabiedrības žurnāls. Aiz tātas var izraisīt arī varikozas vēnas, atrasts Nacionālā arodveselības institūta pētnieki. Diemžēl, ja jūs esat viens no miljoniem amerikāņu, kas strādā pie darba, kurā jūs esat uz kājām visu dienu, tad jūs, iespējams, nevarat atteikties no stāšanās. Bet jūs varat veikt dažas darbības, lai samazinātu diskomfortu, novērstu pietūkumu un stiprinātu muskuļus.

kā slim leju savām kājām

Viens ātrs labojums: Vienkārši paceliet kājas uz krēsla un noņemiet to svaru ikreiz, kad saņemat pārtraukumu, saka Veronika Carnero, Laughing Lotus jogas instruktors un Tūrisma Joga, Brūklinā, iknedēļas brīva jogas nodarbība, kas vērsta pret tiem pakalpojumu nozarē.

Viņa arī iesaka nēsāt tenisa bumbu savā makā, lai jūs varētu ātri izstiept savas kājas "kā mini masāža"kad vien jums rodas iespēja. Arī jūsu "om" iegūšana palīdzēs.

  • Un tagad es nejūtos kā vāja sieviete, es jūtos kā spēcīgs cilvēks.
  • Vilks savvaļā.
  • 7 stundas ēšanas logs svara zudums
  • 23 tauku dedzināšana hacks

Ielieciet tos savā ikdienas darbā pirms vai pēc darba, lai justies ahhh-mazing pat pēc 12 stundu darba dienas. Slim, seksīgs, spēcīgs treniņš DVD ir ātra, elastīga treniņa, ko gaidījāt! Jums būs nepieciešams: Šalli vai jostas, cieta spilvena vai sega pēc izvēles, tādām precēm, kurām var būt nepieciešams papildu atbalsts un joga mat. Static atpakaļ Mariah Kunkel Satveriet krēslu vai dīvāna galu un gulējiet uz muguras. Nogriezieties uz priekšu, kamēr jūsu purns trāpīs jūsu krēsla vai dīvāna priekšā, un pēc tam pagrieziet kājas uz augšu tā, lai viņi balstās uz krēslā 90 grādu leņķī.

Ielieciet šalli vai jostas ap jūsu augšstilbiem un turiet 15 līdz 20 minūtes.

kā slim leju savām kājām

Lie uz muguras un novietojiet savu labo ceļgalu uz krūtīm, vienlaikus saglabājot jūsu kreiso kāju, kas ir noliecies uz zemes. Nospiediet labās kājas plekstu savā jostā un pagariniet kāju līdz griestiem taisni, kā jūs varat iet.

  • Ādas Sejas Kā noteikt savu tipu formas Izvēloties apģērbu, sievietei jāvadās ne tikai pēc savām garšas vēlmēm, bet arī tā tips skaitlis.
  • Tādējādi, jums vajadzētu izvēlēties diētu, kas būtu kopā ar savu fiziskās aktivitātes līmenis.
  • Vanderbilt svara zudums balons
  • Lishou novājēšanu kafijas atsauksmes

Turiet deviņus elpu, pirms pārslēdzat kājas un atkārtojot no otras puses. Baltais balodis Mariah Kunkel Lie uz muguras ar saliektiem ceļiem. Paceliet labo kāju uz augšu saglabājiet pirkstu izliekumu un novietojiet kreiso potīti labajā augšstilbā jūs izskatīsies kā atkāpsies "4" formas.

kā slim leju savām kājām

Novietojiet savu jostas pusi uz labās kājas malas un pagariniet līdz griestiem taisni, kā jūs varat iet, nodrošinot, lai kreisais ceļgals un gurns būtu atvērti. Turiet 12 elpas, pirms pāriet uz otru pusi. Saistītie: 5 lietas, kas notika, mēģinot iet 20 soļu dienā Supine kā slim leju savām kājām Mariah Kunkel Saskaņā ar Carnero teikto, šī ir viena no jūsu kājām un IT joslām. Lie uz muguras ar kājām uz zemes un ceļos saspiežot, pēc tam novietojiet gurnus pa labi un ļaujiet kājām nokrist.

Novietojiet jostu ap kreiso kāju un izstiepjiet to, paliekot savām pirkstiem elastīgai un satverot jostas labo roku. Paplašiniet kreiso roku uz sāniem un izskatu pāri kreiso roku, vienlaikus saglabājot jūsu apakšējo ķermeni pāriet pa labi.

Сахарница с дозатором "Глюкоза", 7,5 x 17 см Virtuves piederumi

Pārslēdzieties uz otru pusi. Turiet 12 elpas no abām pusēm. Kalns Mariah Kunkel Piestipriniet jostu ap augšdaļas augšstilbiem un piecelieties taisni uz augšu, savukārt kājas paralēli un gurnu platumā nošķir.

Palikt rokas, kas piekārtiem no sāniem, ar palmām, kas vērstas uz priekšu, un jūsu krūtis ir atvērtas. Mēģiniet ar savām acīm aizvērt vai atvērt, iedomājoties horizontu pie jums.

Turiet 12 elpas.

Vingrinājumi gurniem

Koks Mariah Kunkel No kalna pozas novietojiet savu jostu malāpārvietojiet savu svaru uz kreiso pēdu un velciet savu labo kāju uz augšu uz kājām, saglabājot savu labo ceļgalu.

Turiet savu labo kāju augšā vai zem jūsu ceļgala, bet izvairieties no tā, ka tas tiek novietots tieši uz ceļa kauka.

Sports un fitnessPiemērotība Drīz vasarā - kā padarīt kājas slim Pēc smagajiem ziemas svētkus uz viņas vēdera un augšstilbiem aizkavēta daudz lieko tauku. Un uz priekšu - vasaras, un tāpēc es gribu valkāt īsu svārki vai bikses, bet pārāk tauku kājas nesniedz šo uzņēmumu izpildīts. Ko tagad, vienmēr jāvalkā maxi? Protams, ka nē! Kā padarīt kājas slim?

Novietojiet rokas pie sirds vai mēģiniet sasniegt tos līdz griestiem. Turiet 12 elpas pirms sāniem. Saistīts: "Es pieņēmu Squat pārtraukumi darbā katru dienu uz mēnesi, un šeit ir kas noticis" Stāvēja priekšu saliekt Mariah Kunkel Sēdiet ar savām kājām, sadalot gurnu.

Kāpēc izmantot savu midsection Kāpēc izmantot savu midsection.

Turiet savu jostu aiz rokas rokām un sasniedziet uz augšu, vienlaikus izelpojot un noliekot uz priekšu jostasvietā. Izplatiet savu svaru vienmērīgi pa kājām un mazliet salieciet ceļus, ja jums tas nepieciešams. Ļaujiet tavai galvai samazināties. Uz leju vērsts suns Mariah Kunkel Jūs, iespējams, jau esat pazīstami ar šo pozu, taču šī ir laba inversija, kas stiepjas jūsu kājās un atpakaļ un tonizē visu ķermeni.

Sāciet ar rokām un ceļiem. Ieduriet pirkstu svara zudums 10 mārciņas 2 mēnešos nospiediet rokās un ieelpojiet, paceljot gurnus uz augšu un atpakaļ uz izelpas.

  1. Sports un fitnessSvara zudums Uzdevumi par aizmugurē augšstilbu, un ne tikai Daudzas sievietes un pat ļoti jaunas meitenes kaislīgi sapņot slim skaitlis, un svara zudums līdz nenogurstoši nodarbojas ar sporta zāles, spīdzināja daudzus diētām, un dažreiz pat izvairīties plastiskās operācijas.
  2. Šī jogas kārtība atgriezīsies dienu vērts stāvēt uz jūsu pēdām Sieviešu veselība |
  3. Maksims Domāju, katrs no mums saprot, cik tas ir brīnišķīgi, lai būtu veselīga tvirts ķermenis!
  4. Kā jūsu ķermenis izjauc piesātināto tauku

Glabājiet kājām gūžas distancē un roku plecu platumā. Turiet piecas līdz desmit elpu.

💄💋👄 SVARA ZUDUMS: 10 At-Home vingrinājumi, lai tonis un forma jūsu augšstilbiem

Uzņemiet bērna pozu atpūtai un atkārtojiet trīs līdz piecas reizes. Arhīvs Mariah Kunkel Lie uz muguras ar saviem ceļiem saliektiem un kājām uz grīdas.

Saglabājiet rokas pie sāniem. Nospiediet rokas un pleciem, kad jūs pacelat kājas virs galvas un sasniegt tos zemē aiz jums. Novietojiet spilventiņu vai dažas segas aiz muguras, ja zeme jūtas pārāk tālu vai jums nepieciešams papildu atbalsts.

Uzdevumi par aizmugurē augšstilbu, un ne tikai

Jūs varat atbalstīt muguras lejasdaļu ar rokām attēlā vai ilgi novietot rokas uz zemes. Saistītie raksti: "Es pieņēmu plauktu pārtraukumus darbā katru mēnesi - tas ir tas, kas noticis" Plecu stāvēt Mariah Kunkel No arkla novietojiet rokas uz muguras un sākat sasniegt jūsu kājas līdz griestiem. Gan arklu, gan plecu statņi nodrošina vairāk skābekļa jūsu sirdij, kaklā un smadzenēs, taču jums vajadzētu izvairīties no tām, ja esat grūtniece vai atgūties no jebkāda veida kakla traumas.

Noguriet sienu Mariah Kunkel Sāciet augļa stāvoklī un velciet uz muguras, pārliecinoties, ka esat pie sienas. Ļaujiet kājām sākt pārvietot uz augšu sienas. Nebaidieties likt segu vai spilvenu zem jūsu gurniem, ja jums nepieciešams nedaudz papildu atbalsts.

Ja jūs sākat atrast šo pozu, ir pārāk sāpīga jūsu gurnu šķipsnām, izmetiet prom no sienas collas vai divas, kā slim leju savām kājām jūs varētu atpūsties. Turiet vismaz 10 minūtes.