Ķēdes apmācība svara zudumu rutīnas, Mēneša svara zaudēšanas uztura un treniņu plāns | Oficiālā vietne Keto Guru

Tomēr šāda apmācība ir piemērota tiem, kuriem jau ir pietiekama fiziskā sagatavotība. Turklāt svara zaudēšanas ātrums var samazināties. Tomēr ķermenis to neuzsūc, tāpēc jūs nesaņemsiet papildu kalorijas. Sākotnējā pozīcija atrodas uz muguras salieciet apakšējās ekstremitātes ceļos, bet augšējās - aiz galvas. Negribas darīt pārāk daudz no abiem: "Ja jūs veicat pārāk daudz augstas intensitātes treniņu, tas var izraisīt pārslodzi, kas var izraisīt virsnieru nogurumu un izjaukt hormonu līdzsvaru jūsu ķermenī," saka Makkalns.

Viens kopīgs sajaukums, ar kuru ir pienācis laiks sākt taisni: atšķirība starp ķēdes apmācību un intervāla apmācību.

maksimālais svara zudums 13 nedēļās

Nē, tie nav viens un tas pats, un, jā, jums vajadzētu zināt atšķirību. Apgūstiet šos divus treniņu veidus, un tā dēļ jūsu sagatavotība un vingrošanas vingrums būs labāka.

DzinējSpēks - Ja jūs kādreiz esat saskārušies ar svara zudumu vai slodzi, jūs jau zināt, cik satraucošs tas var būt tad, kad jūsu ķermenis vienkārši pārstāj reaģēt. Lieta par vingrinājumu ir tāda, ka tas darbojas … bet tad tas kādā brīdī vairs nedarbojas. Kāpēc Tā kā jūsu ķermenis pielāgojas jūsu darbībai.

Kas ir ķēdes apmācība? Aprites treniņš notiek, kad jūs pārmaiņus veicat vairākus vingrinājumus parasti no pieciem līdz 10kas ir vērsti uz dažādām muskuļu grupām, saskaņā ar Pete McCall, sertificētu personīgo treneri un Amerikas vingrumu padomes pārstāvi, kā arī Podcast apraides All About Fitness veidotāju.

Piemēram, pirms ķēdes atkārtošanas jūs varat pāriet no ķermeņa vingrinājumiem ar ķermeņa augšdaļu uz ķermeņa vingrinājumiem, pēc tam - uz citu ķermeņa kustību, ķermeņa augšdaļas pārvietošanos un ķermeņa kustību.

muskuļu veidošana un svara zudums

Skatīt: Kā izveidot perfektu ķēdes apmācība svara zudumu rutīnas parasto kārtību "Visa ķēdes treniņa ideja ir vienlaikus strādāt ar dažādiem muskuļiem ar minimālu atpūtas daudzumu," saka Makkalns. Un tas ir tikai viens no daudzajiem ķēdes apmācības ieguvumiem.

  • Zaudēt svaru par 10 kg mēnesī - Keto Guru
  • Anna Marija Daher Svara zaudēšanas mērķi, kā arī veidi, kā tos sasniegt, ir ļoti atšķirīgi.
  • Apmācība Augšējā vasaras diētas svara zudumam.

Kas nozīmē, jā, jūs to pilnībā varat uzskatīt par kardio. Ja jūs izmantojat pietiekami smagus svarus, jūs strādāsit līdz noguruma punktam kur jūs vienkārši nevarat izdarīt citu rep : "Tas nozīmē, ka jūs uzlabojat muskuļu spēku un 5 pārtikas produkti lai sadedzinātu taukus uzlabot muskuļu definīciju," saka McCall.

garšaugi lai noņemtu kuņģa taukus

Šeit ir atšķirība starp muskuļu spēku un muskuļu izturību. Kad šī ideja jums ir iepatikusies, izvērsiet savu kustību izvēli ārpus ķermeņa daļas: "Tagad mēs sākam aplūkot kustību treniņu modeļus, nevis muskuļus. Tas nozīmē, ka galvenā uzmanība ir jāpievērš kustību stumšanai, vilkšanai, plaušu veidošanai, tupēšanai un gūžas locīšanas kustībām.

Vispārīgi noteikumi

Kas ir intervāla apmācība? Intervāla apmācība, no otras puses, ir tad, kad jūs pārmaiņus mērenas vai augstas intensitātes darba periodus veicat ar aktīvās vai pasīvās atpūtas periodiem, saka Makkalns. Atšķirībā novājēšanas mašīnas cena ķēdes treniņiem, intervālu treniņiem ir mazāk sakara ar to, ko jūs darāt, un tā vietā tie galvenokārt ir saistīti ar to, ko jūs darāt.

Pārmaiņus kardio un spēka treniņi Spēka un sirds kombinācija ir ideāls svara zaudēšanas risinājums. Jūs varat tos pamīšus mainīt gan dienā, gan vienas nodarbības ietvaros. Piemēram, intervāla apmācība ir laba iespēja, kas ietver abu aktivitāšu veidu apvienošanu vienā sporta zāles apmeklējumā. Šajā gadījumā pārmaiņus kardio un spēka vingrinājumus ik pēc 8 minūtēm.

Piemēram, jūs varat veikt intervāla treniņus ar vienu kustību piemēram, tējkanna šūpolesar vairākām kustībām piemēram, burpes, tupēja lēcieniem un plyo lunges vai ar stingri kardio vingrinājumu piemēram, skriešanu vai airēšanu. Svarīgi ir tas, ka jūs noteiktu laiku strādājat smagi!

Samazināts testosterona līmenis vīriešiem Hormonāls vēders No absolūtā vairākuma cilvēku ar lieko svaru, kas mēģina sadedzināt taukus, tikai dažiem ir ģenētika, kas pakļauta taukiem. Pat ja viņiem patiešām ir vielmaiņas traucējumi, hormonālā vēdera augšanas iemesls bieži vien nav DNS, bet gan pārtikas paradumos un hroniski mazkustīgā dzīvesveidā. Un, lai izdzītu šo tauku daudzumu, būs jāmaina iedibinātie ieradumi. Tāpat ir kļūda uzskatīt, ka tauku pieaugums vēderā un sānos ir neatgriezeniskas augšanas sekas, kas ietekmē visus vīriešus pēc trīsdesmit patiesībā alus vēderu ļoti bieži izskaidro ar piemērotu uzturu un mazkustīgu dzīvesveidutieši kā neizbēgamas grūtniecības sekas ir daudz piemēru, kad meitenes dažu nedēļu laikā pēc dzemdībām veiksmīgi atbrīvojās no vēdera. Lai atbrīvotos no iekšējiem taukiem, nepieciešama diēta ar zemu glikēmiskā indeksa pārtikas produktiem, un, lai atbrīvotos no taukiem sānos, regulāri jāveic fiziski vingrinājumi.

Un noteiktā laika posmā atpūšaties. Jūs, iespējams, esat dzirdējuši, ka augstas intensitātes intervāla treniņam HIIT ir īpašs labums veselībai, ķēdes apmācība svara zudumu rutīnas tā ir pilnīga taisnība: "Jūs sadedzināt vairāk kaloriju salīdzinoši īsākā laika posmā," saka Makkalns.

  1. Kā izkļūt no spēka treniņa - Alerģijas -
  2. Shrink fat burner
  3. Modafinil tauku deglis
  4. Tajā ir daudz piesātināto tauku, antibakteriālu un pretsēnīšu.

Atcerieties pēdējo treniņu nodarbību sāknēšanas nometnē. Pastāv liela iespēja, ka jūs rotējat, izvēloties dažādas kustības, kas katra skāra atšķirīgu muskuļu grupu à la ķēdes treniņšbet kurai bija arī īpaša darba un atpūtas attiecība à la intervāla apmācība.

Šajā gadījumā to uzskata par abiem, saka Makkalns. Tāpat ir iespējams veikt ķēdes treniņus un intervālu treniņus tajā pašā treniņā, bet ne tajā pašā laikā. Piemēram, jūs varētu veikt iesildīšanos, strādāt, izmantojot izturības kustību ķēdi, un tad pabeigt ar HIIT treniņu gaisa velosipēdā.

kā sadedzināt taukus uz vērpšanas velosipēdu

Kā optimizēt savu ķēdi un intervālu apmācību Tagad, kad jūs zināt, kas īsti ir ķēdes treniņš un intervālu apmācība, ir pienācis laiks likt viņiem darboties jūsu labā. Kad jūs izveidojat pats savu shēmu vai intervālu treniņu treniņus, esiet piesardzīgs ar savu vingrinājumu izvēli: "Jūs nevēlaties pārāk daudz reizes izmantot ķermeņa daļu vai veikt pārāk daudz atkārtotu kustību," saka Makkalns.

  • 10 IEGUVUMI NO KOKOSRIEKSTU EĻĻAS, PAR KURU JŪS NEZINĀT - VESELĪBA
  • Cilvēka gremošanas traktā mīt mazi dzīvi organismi, kuri veido zarnu mikrofloru.
  • Apvienotā 24 stundu palīdzības pakalpojums zvanot no mobilā tālruņa - Tūrisms Tūristu galamērķu izvēle Rossi kā plašu klāstu.

Vai darba intervālos veicat mazāk intensīvu kustību piemēram, squats? Izmēģiniet aktīvu atkopšanas gājienu, piemēram, dēļu dēli, saka Makkalns.

Kas ir ķēdes apmācība?

Vissvarīgākais, kas jāpatur prātā? Negribas darīt pārāk daudz no abiem: "Ja jūs veicat pārāk daudz augstas intensitātes treniņu, tas var izraisīt pārslodzi, kas var izraisīt virsnieru nogurumu un izjaukt hormonu līdzsvaru jūsu ķermenī," saka Makkalns.

Skatīt: 7 pazīmes, kurās jums nopietni nepieciešama atpūtas diena Populārs ar tēmu.

ķermeņa novājēšanu masāžas pārskats